3 Kasım 2014 Pazartesi

Instagram Günlükleri #44


H&M 3lü allıkları çok merak ediyordum İstanbula gittiğimde almadan edemedim. Uygun fiyatlı ürünleri zaten. Allıkta gayet güzel. Tozutma var ama renk vermesi iyi. Sevdim.

#tepedenmoda #bugünnegiydim 

Açken ben ben değilim:)

Merak ettiğim kitapları aldım sonunda. Film koleksiyonum içinde Nicolas Cage in en sevdiğim filmi Melekler Şehrini izlemeyen varsa mutlaka seyredin. Ben en az 5 defa izlemişimdir.


Macaron aşığı değilim. Ama görüntüleri de çok güzel yahu. Birde gereksiz bir pahalı. Tanesi 2 lira ufacık şeyin.

Her evde bir waffle makinası olmalı. Kızkardeşime her gidişimde yediğim, kendi ellerimle bol kepçe yaptığım waffle ın tadı hiç bir yerde yok. 

Patates kızartması ve değişik soslarrrrrrr. Bayılıyorum. Ranch ve şili sosu favorim. Sizin ki hangisi?

2 yorum:

  1. h&m allığın şeftali tonunu kullanıyorum bende çok memnunum açıkçası :)

    YanıtlaSil
  2. Macaron yapmayı bende bir öğrenebilsem çok güzel olacak :))

    YanıtlaSil