20 Kasım 2014 Perşembe

Çeyiz Alışverişim-5



Her aldığım şey benim için harika! Nasıl mutlu oluyorum kendi evim için birşeyler aldıkça anlatamam. 
%70 i bitti diyebilirim çeyiz alışverişimin. Bu yazı da gördükleriniz de son zamanlarda aldığım ürünler. Aldığım gibi çoğunu instagramda paylaşıyorum. Ama takip etmeyip kaçıranlar olabilir, internetten arama yapıp bulanlar olabilir diye de bir yazı girmek önemli.
İlk fotoğrafta  gördükleriniz dondurmalıklarım. 6 adet her biri farklı renk. zuccaciyeburada.com isimli siteden aldım. Kızkardeşim sayesinde keşfettim bu siteyi. Ve gerçekten güzel şeyler bulmak mümkün.  
6 lı dondurmalık(cam) 45 TL

Bu renklilerde kahve yanı su bardakları.Fotoğrafta büyük gibi dursa da çok minnaklar. Evlendikten sonra ki sunumlarımda boyutları daha rahat görülür. Minik şeyler her zaman daha tatlı gelir ya insana bunlarda öyle. Aşk yaşıyoruzzzzz:) Ben 2 set aldım.12 tane yani. 
6 lı fiyatı 25 TL

Elektrikli süpürge de ne çok çeşit varmış hiç bilmezdim. Aklımda başka modeller vardı iyi diye duyduğum ama fiyatı 1000 küsür olunca vazgeçtim. Hiç o kadar para veremem! Benim aldığım bu modelinde çekiş gücü gayet iyi. Hafif taşıması oldukça kolay. Eee daha ne. Fiyatı 350 TL

Mikrodalga fırın alıp almama konusunda da çok kararsızdım. Zararlı olduğunu biliyorum, sağlıklı değil ama acil durumlarda da kurtarıcı. Zaten fiyatları da oldukça makul. Dursun kenarda dedim ve Koçtaş tan aldım. Fiyatı 150 TL

  • Tantitoni nin kavanoz bardaklarını bilmeyen yoktur artık. Tanesi 6 liradan 2 tane kaptım.
  • Cupcake li katlı kurabiyelik Bernardo dan 15 lira
  • Elektrikli cezve de Kahve Dünyasını tercih ettim. İyi ki ondan almışım diyorum. Kullananların yorumları çok iyi;) 70 TL
  • Battaniyem Karacadan. 2 kişilik 70 lira. Çok güzel, yumuşacık.
  • Çerçevelerde Ikea evimizin herşeyi:)
 En son alışverişim Trendyol dan oldu. 3 lü akrilik saklama kaplarını kızkardeşim kullanıyor onda gördüm ve çok beğendim. Çok sağlam ve kaliteliler. 3lüsünün fiyatı 10 TL olunca 2 farklı renkte alayım dedim. Bu tarz kaplar çok lazım olacak ilerde.
Nevresim takımı almaya doyamadım ama bu son artık 4-5 tane oldu:D

4 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışsın, mutlu günlerde kullan. Özellikle Tantitoni den aldıklarını ve battaniyeni çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan canım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan :) ben de ceyiz hazirliklari yapiyorum ki :) boyle yazilar cok hosuma gidiyor :) aldiklarin cok guzel cok zevklisin :)

    YanıtlaSil