16 Aralık 2013 Pazartesi

L'oreal Paris Glam Shine 914

Kalem rujları seviyorum. Şimdiye kadar sadece bu tarz da Clinique kullanmıştım. Ondan sonra zaten birçok marka kalem rujlarla karşımıza çıktı. Bunlardan merak ettiğim bir marka da L'oreal idi. Kendime uygun bulduğum 914 numarasını alarak deneme fırsatı buldum. Fotoğraflarda her ne kadar kırmızımsı gibi çıksa da daha çok pembe ye çalan bir renk
Kalem ruj olduğu için uygulaması , sürümü çok basit. En sevdiğim yanı bu zaten bu ürünlerin. Aynaya bakmaya bile gerek yok sürerken. Pratik olması +
Bunun dışında fotoğrafta da görebileceğiniz şekilde ürün ıslak ıslak duruyor. Rengini veriyor. Üstünden delicesine geçmeye gerek yok kullanırken..
Ben beğendim. Normal fiyatları sanırım 40 TL civarında. Ama watsons indirimine denk gelirseniz kaçırmayın derim;)
 Flaşlı

Flaşsız - Beyaz ışık altında

2 yorum:

  1. çok hoş bir renk yılbaşında indirime girerse denemek lazım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle favori rengim :) Bloğunu yeni keşfettim,, çok renkli.. Bende beklerim :) Hem yılbaşı çekilişim var, şansını denemek istersen beklerim :)
    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil