12 Aralık 2013 Perşembe

Modaliza 3 Yaşında

12 Aralık 2010 gecesi bir anda karar verip açtığım blogumu bugün binlerce kişi takip ediyor. Bir rüyanın gerçeğe dönüşmesi gibi birşey bu. Çok klişe olacak ama o zamanlar asla bu kadarını düşünemezdim. Hepinize teşekkür ederim.
3 yıldan bu yana ne çok değişti. İlk yazdığım yazılara bakıyorum da....:) Önceleri daha çok moda üzerine olan yazılar şimdilerde yerini makyaj ve kozmetiğe bıraktı. Ve daha mutluyum artık. Bunları yazmak paylaşmak daha çok zevk veriyor bana. Umarım sizlerinde hoşuna gidiyordur.
Benim blogumu bırakmaya hiç niyetim yok. Umarım daha uzun yıllar beraberiz.
Destek veren, takip eden herkese çok ama çok teşekkürler.

10 yorum:

  1. İyi ki onca zaman önce bloğunu açmışsın, iyi ki ben de açmışım ve hiç görmesem de iyi ki tanımışım seni! En kısa zamanda canlı canlı görüşmek istiyorum seninle. Uzaktan uzağa çook seviliyorsun <3 Mutlu güzel yıllara:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim bloğunu severek takip ediyorum.Harikasın.Seviyorum seni ;) Daha güzel yıllara inşallah <3

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğdu modaliza iyi ki varsın özlem :) iyi ki o gece karar verip bloğunu açmışsın iyi ki seni tanımışım nice 3 yıllara canım benim başarılarının devamını diliyorum hafta sonu seninle canlı canlı tanışmak için sabırsızlanıyorum ve çok öpüyorum :) <3

    YanıtlaSil
  4. Daha uzun senelere inşallah canım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. İyi ki bizimlesin ,Nice 53. senelere nene halimizle takip ederiz artık :))

    YanıtlaSil
  6. nice nice 3 yıllara bana da nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun nice senelere canım :-)

    YanıtlaSil
  8. KUTLU OLSUN. NİCE YILLARA. TAKİPTEYİZ ZATEN. SEVGİLER.

    YanıtlaSil