2 Aralık 2013 Pazartesi

RIMMEL Match Perfection Concealer+Highlighter

Gözaltı kapatıcısı olarak istediğimi bulamadığım bir ürün. Bilmiyorum belki de ben almadan önce gözümde çok büyüttüm. Ve denediğim zaman sonucu gördüğüm de hüsrana uğradım. O yüzden şu an bir köşede duruyor. Kullanmak gelmiyor içimden:( 

Ambalajın uç kısmı sürüm kolaylığı olması bakımından fırça şeklinde yapılmış. Çok gereksiz! Tamamen ürünü onunla dağıtan var mı acaba? :/

Ben göz altlarıma pıt pıt pıt sürüyorum ve sonra parmak uçlarımla yaydırıyorum. Fakat gözaltlarım sorunlu olduğundan bana kapatıcılığı az geldi.
Fakat o kadar büyük bir kapatıcılığa ihtiyacınız yoksa ve aydınlatıcı olarak tek bir ürünü 2 şekilde kullanmak istiyorsanız alın, deneyin;) Uygun fiyatlı güzel bir markanın ürünü. Rimmel i seviyorum.


4 yorum:

  1. Ben Rimmel ile Loreal arasında gidip geliyordum, kampanyada görüp Loreal den yana kullandım tercihimi =) Memnunum, ama arada gidip geliyordum acaba diye, iyi oldu bu yazı, bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Bende cok merak ediyorum bu urunu ozellikle aydinlatici ozelliginin ne derece iyi oldugunu bu arada bende bloguma beklerim daha yeniyim:) buketsmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. En açık rengini değil de daha koyu renklerinden denesen? Ürün aynı zamanda highlighter olduğu için sorunlu bölgeyi daha da aydınlatmış oluyorsun. Açık tenliyim ve 03 rengini kullanıyorum. Diğer renklerine şans verirsen umarım memnun kalırsın. :)

    YanıtlaSil