4 Aralık 2013 Çarşamba

Instagram Günlükleri #32

 Merhaba 
Geçtiğimiz haftalarda neler yapmışım? 
 Fotoğraflı günlüğüm dediğim instagrama bir bakalım;

Telefonum bana yetmemeye başlamıştı ki yere düşürdüm ve ekranı kırıldı. Çok iyi oldu aslında:D Bende yeni telefon hakkımı Samsung Galaxy S4 Zoom dan yana kullandım. Fotoğraf çekimi ve interneti çok kullandığımdan bu telefon bu isteklerimi fazlasıyla karşılıyordu ve bende onu seçtim:) Kompakt fotoğraf makinalarına benzeyen kaba tasarımına aldanmayın. Çantada taşıdığım için hiç bir zorluğu yok. Fiyatı : 1.180 (Bimeks mağazasından aldım)

 Bebak makyaj temizleme mendili ve badem sütünü kokularından dolayı pek kullanamıyorum maalesef. Fakat diğer gördüğünüz ikili yeni gelenler. Ve çok güzeller. Ben kullanmaya başladım çoktan. İlerleyen günlerde onlar hakkında ki yorumlarım buralarda olur zaten, siz takipte kalın yeter:*

 Kış aylarının güzel yani yeni keyifler yapmam. Salep, kestane ve boza. Bu fotoğrafta da en sevdiğim kupamda bozaaaa bozaaaaaa keyfi yaparken ben:)

 Koton mağazalarının soyunma kabinleri kadar kocamann kabin başka nerede var:) Fotoğraf çekimi için ideal olan bu alanı değerlendirmeden duramazdım elbette.

 Açlık Oyunları. Eğer 1. sini izlediyseniz hemen buna da gidin. Ben bayıldım. Soluksuz izledim. Sonunda bir "kaaal" geliyo insana tamam kabul:) Çünkü öyle bir yerde bitirmişler ki filmi anlam veremiyorsunuz noldu yaa falan oluyo:D

 Bir cumartesi gecesi keyfi;)

Kendimle bu haftanın instagram günlüklerini kapatıyorum.
Hoşçakalın;)

5 yorum:

  1. güle güle kullan canım yeni telefonunu <3

    YanıtlaSil
  2. en alttaki fotoda saçını neyle yaptın özlem wag mı normal maşa mı

    YanıtlaSil