2 Eylül 2013 Pazartesi

Kızkardeşim Evlendi!

Benden 2 yaş küçük küçük kızkardeşim de gelin oldu. Ben evde kaldım diyorum inanmıyorsunuz:) Şaka bir yana herşey kısmet işi. Meltem de kısmetini 4 yıl önce buldu ve muradına erdi.

Fotoğraf çekimi için Bursa nın Mudanya ilçesine gittik hem damadımız oralı hemde harika bir yer. Yaklaşık 2-3 saat süren fotoğraf çekimi hepimizi bitirdi ama harika kareler çıktı ortaya. Bunlar benim fotoğraf makinasıyla çekilen fotoğraflar. Fotoğrafçımız Tayfun da kim bilir daha neleri var meraktayım!
Mudanya sokaklarında, balıkçıda, deniz kenarında fotoğraf çekiminden sonra asıl fotoğraf alanımıza geldik. Gold Konak Butik Hotel. Harika bir yer! 1854 yılında yapılan Yahşibey Konağının restore edilerek hotele dönüştürülmüş hali.
Mudanya ya şehir dışından gelip konaklayacak olanlara kesinlikle tavsiyem. Huzuru bulabileceğiniz eşsiz mekanlardan biri.

Kuaför, fotoğraf çekimi derken eğlenceli bir düğün ile gün sona erdi. Ve bize harika anılar, videolar, fotoğraflar anı kaldı.

Benden kardeşime düğün hediyemde düğün hikayesini yapmaktı. İlk defa yapacağım için nasıl bir sonuç çıkacağını bilmeden başladım kuaförden itibaren kısa kısa videolarını çekmeye. Ve işte sonra ortaya çıkan sonuç aşağıda ki video oldu. Nasıl güzel yorumlar aldım bununla ilgili. İnsanın sevdiği birşeyi yapması ne güzelmiş. Bu mesleğe mi adım atsam diye düşünmüyorum değil:) Olabilir;)
Bursa da yaşıyorsanız veya Bursa ya gelin geleceksiniz düğün hikayeniz için benimle iletişime geçmekten çekinmeyin;)

İletişim: oslem_osturk@hotmail.com


Video ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum;)

XOXO

21 yorum:

  1. Hareketleriniz tavırlarınız gülüşünüz enerjiniz ablanla ikinizin aynı ! Çok şekersiniz,çok güzel şık bir gelin olmuş abloşunda umarım hayırlı eşlerle evleniriz canım..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kardeşin çok güzel olmuş,mutluluklar dilerim canım <3
    Darısı başına inşallah öptüm çok!

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar diliyorum :)
    darısı başımıza

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir video olmuş videoyu izleyince fena halde memleketimi özlediğimi fark ettim.:)
    Allah mutluluklarını daim etsin sanada hayırlı, kıymet bilen birini nasip etsin.:)

    YanıtlaSil
  5. su gibisiniz ikiniz de . kurdele yuttun mu :) maşallah allah ayırmasın

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel görünüyor mutluluklar dilerim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. mutluluklar :)
    darısı başına bu arada ;)

    YanıtlaSil
  8. mutluluklar diliyorum çok güzel bir video olmuşşş

    YanıtlaSil
  9. İlk youtube da izlemiştim bu videoyu çok çok beğendim :) Eğlenceli bir gün olduğu belli. Allah mutluluklarını daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. İkiniz de çok şık olmuşsunuz, kız kardeşine mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. darısı başıNa caNım :)eLbiseNiN reNgi teNiNe gerçekteN çok yakışmış :)
    kardeşiNede bir ömür mutLuLukLar diLiyorum :)
    ikiNizde su gibi görüNüyosuNuz :)

    YanıtlaSil
  12. Ahh canım zamanı gelince bende isterim bu videodan harıka gorunuyorsunuz bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Bir kaç yıl sonra eğer kısmetse Bursa'da yasayacağım. Hiç bilmediğim görmediğim bir yer. O zaman geldiğinde bana organizasyon konusunda fikir verirsin artık. :)

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsun :) umarım bir ömür mutlu olurlar... çok güzel olmuşsunuz ikiniz de :)

    YanıtlaSil
  15. tekrar mutluluklar dilerim kardesine. ben sana youtube'da yazdim zaten:) tatlis182:)

    YanıtlaSil
  16. çoooook güzel olmuşsunuzz :) MUTLULUKLAR bir ömür boyu :)

    YanıtlaSil
  17. ay ne kadar guzel olmuş ya:) mutluluklar bir ömür:)

    YanıtlaSil
  18. fotograflara bayıldım :) mutluluklar
    http://styleofsibling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. İkinizde çok güzel olmuşsunuz. Umarım bir ömür mutlu olurlar. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil