22 Eylül 2013 Pazar

Youtube Hediye Çekilişim

Merhaba
Biliyosunuz veya yeni öğreniyorsunuz şuan youtube da videolar çekmeye başladım bir süredir. Ve kısa zamanda abone sayım 1000 i geçti. Bunun şerefine bende yine youtube üzerinden bir hediye çekilişi başlattım.
 
Sizlerde bu çekilişe katılıp şansınızı denemek istiyorsanız eğer yapmanız gerekenler çok basit.
Youtube kanalıma abone olun ve videonun altına yorum olarak ad-yaş ve bulunduğunuz şehri yazın. Bu kadar basit!
Son katılım: 6 Ekim
 
Youtube Kanalım: www.youtube.com/modalizablog
 
Hediyeler hakkında ki yorumum ve diğer detaylar için videomu izleyin;)

5 yorum:

  1. Merhaba sizi çok beğeniyor ve takdir ediyorum.Hediyeleriniz muhteşem ınstagramda takipteyim.Youtube'da ozdogruelif@gmail hesabıyla abone oldum.Yaşım 33 Elif özdoğru İstanbul çok çok şanslı olmam dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çekilişin için teşekkürler.Çok güzel ürünler.

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Harikalar vallahi hayırlı olsun dadlım, bıoderma hariç daha hiçbirini denemedim,bende katıldım bakalım gene sonuç nolucak ...**
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. youtobe'da serapergune@gmail hesabıyla takipçinizim. önceki çekilişte olmadı inşallah bunda olur :) Serap Ergüne yaşım 21 Rize'de yaşıyorum. kendime bol şans :)

    YanıtlaSil
  5. facebookta takipçinizimm, sizi çokta beğenerek izliyor ve takip ediyorum.
    pek şanslı bi insan olduğumu düşünmüyorum ama genede bi şansımı denemek istedim :)
    Ceyda Kıvırcık 21 yaşındayım ve Bursa da yaşıyorum.. sevgilerrr

    YanıtlaSil