16 Eylül 2013 Pazartesi

MİM

 
Yaşa Sev İnan blogunun güzelliği Minecim beni mim ledi! Teşekkür ederim. Hemen cevaplara geçiyorum;)


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
 Mucize diyebileceğim kadar büyük bir olay yaşamadım, hayır.


2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Yeni bir telefon. İphone5 güzel olurdu.
 

3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Kadife olan herşey! Giyemem asla dokunamam bile, çok zor.


4- Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Hani bazıları vardır yanında hiçkimsesi yokken siz varsınızdır siz destek olursunuz herşeyine sonra hooppp bir bakmışsınız ki bu kişi "ben delisi olmuş" kendini oldum sanmış ve bir havalara girmiş.. İşte böyle insanlardan nefret ediyorum!


5- Sizi en net tanımlayan kelime?
 Sıcakkanlı.


6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
İtalya derim düşünmeden:)


7- Tek başına insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Bence denizi izlemek başlı başına bir keyif. Bunun yanında koltuğa yayılıp film izlemek, gözlerini kapatıp müzik dinlemek, elinde sıcacık bir kahveyle yağan yağmuru/karı izlemek.


8- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Kalırım öyle!! ŞOK! :) Bu zamana kadar nasıl tanıyamamışım ben bu adamı derim kendi kendime herhalde. Cümle içinde geçen "adam" sözcüğü başka birşeye dönüşebilir tabi;)


9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kesinlikle kendi kaderini kendisi yazar.  


10- Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Impossible. Okunuşu hep hoşuma gitmiştir:D


11- İnternette sahip olduğunuz ilk takma ad?
cutegirl16 gibi birşeydi sanırım. Ama hepimizin bu ve buna benzer şekillerde değilmiydi ki:)) Yalnız değilim dimi?  



Benim mimlediklerim:

 

3 yorum:

  1. Tatlımmm çok teşekkür ederim mim için, yapmıştım ben ama senin mimlemen çok güzel geldi :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Özlemcim :*

    YanıtlaSil