29 Eylül 2013 Pazar

Lila Kutu Eylül

İçinde ne olduğunu bilmediğim bir kutuyu açmak kadar güzel birşey yok. Lila kutu bu heyecanı tekrar bizlerle buluştu. Ve bende keşif kutusunu alan şanslı kişilerden biri oldu. Şimdi ki hedefim Ekim kutusunda:) Onu da kaçırmamam lazım. Çünkü kargo dahil sadece 19 TL ye bildiğin veya bilmediğin yeni şeyler denemek çok zevkli.

Eylül kutusu uzun biaradan sonra ilk kutu olduğu için mi bu kadar güzeldi bilmiyorum. Çünkü tam boy ürün birkaç taneydi ve kutu içeriğide dolu doluydu. Umarım böyle devam eder. Toni&Guy hariç bilmediğim markalarla tanışma fırsatı buldum bu ay. Memnun kaldığım ürünleri ilerleyen zamanlarda sizlerle de paylaşacağım elbette;)
Eğer sizde bir sonraki Ekim kutusuna sahip olmak istiyorsanız eğer Lilakutuyu sosyal medyadan takibe alın. Kutu satışa çıkmadan önce hangi gün ve saatte satışa çıkacağını haber veriyorlar. Böylece kaçırdım diye üzülmezsiniz;)

2 yorum:

  1. Lila Kutuyu seviyorum. Bu ay kaçırdım ama Ekim ayını kaçırmak istemiyorum :) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Bende ekim kutusunu aldim umarım seninkiler kadar güzel cikar.iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil