12 Eylül 2013 Perşembe

Command Ürün Keşfim

3M Türkiye nin markalarından biri olan Command dan güzel bir hediye gönderildi Eda Hanım tarafından. Öncelikle teşekkür ederim.
Daha önce bu marka hakkında hiç mi hiç fikrim yoktu. Paket elime ulaştığında da bi afalladım napıcam nedir bunlar diye:) Daha sonra açıklamaları okuyunca farkettim ki evde her zaman ihtiyaç duyduğumuz şeyler bunlar.

Command ürünlerinin en büyük özelliği iz bırakmayan ve yüzeye zarar vermeyen ürünler olması. Çift taraflı bantları en sevdiklerim oldu. Duvara fotoğraflarımı rahatça asabildim. Hatta instagram da bile paylaşmıştım çok beğenilmişti o kalp şeklinde olan fotoğraflarım. Onların arkasında ki sır Command ın çift taraflı yapışkan bantlarına ait işte;)
Bunun dışında duvara çivi çakmak zorunda değiliz artık. Çünkü çift taraflı yapışkan bantlarla uygulanan Command  askılarla, dilediğimiz yere askılarımızı asıp evimizi organize edebiliriz. Ben bu ürünü de odam da en sevdiğim kolyelerimi asmak için kullandım. Bakınız fotoğraf b. :)
Beni bu markayla tanıştıran Eda Hanım a çok teşekkürler. Ben bu markayı ve ürünlerini sevdim çok işime yaradılar:)

1 yorum:

  1. Kesinlikle her evde olmasi gereken urunler. Bizi sende bu urunlerle tanistirmis oldun tesekkurler :)

    YanıtlaSil