17 Mayıs 2013 Cuma

L’Oreal Paris Lumi Magique Koleksiyonu / SARTSIZ HEDiYE

L’Oreal Paris ten gelen bu harika paket sayesinde ne zamandır merak ettiğim Lumi Magique serisini deneme fırsatı bulucam.. Ve yazının sonunda, siz izleyicilerimden bir tanesi de bu paketin aynısına L’Oreal Türkiye ekibi sayesinde sahip olacaklar. Ama öncelikle Lumi Magique i biraz tanıyalım.



“Sanki cildimin her bir ayrıntısı ışıldıyor...”

Makyaj uzmanı L’Oréal Paris’ten devrim yaratan likit ışıltı teknolojisi! L’Oréal Paris laboratuarlarında ışıktan ilham alınarak son teknolojiyle hazırlanan formülüyle Lumi Magique,  makyaj dünyasını sihirli güzellikle tanıştırıyor. %40 saf su içeren hafif formülüyle, maske etkisinden uzak mükemmel bir kapatıcılık sağlarken, aynı zamanda cildin doğal ışığının yansımasını sağlar, canlı bir ten rengi yaratır. Aydınlık kazandıran ilk likit fondöten Lumi Magique, saf bir ışık aydınlığını cilde kazandırırken hafif dokusu ve 8 saat nemlendirme özelliği ile eşi görülmemiş bir makyaj deneyimi yaratır.
Sıradan fondötenler cildin rengini eşitlerken cildin doğal ışığını opak bir film gibi kapatır, Lumi Magique likit ışıltı teknolojisi sayesinde cilt kusurlarını mükemmel bir şekilde kapatırken, aynı zamanda cildin doğal ışığının yansımasını engellemez, doğal ve aydınlık bir görünüm sağlar.
Lumi Magique fondöten, makyajda sihirli güzelliği vaad eden bazı ve aydınlatıcısı ile beraber, cildinizi gölgelerden arındırıyor. Lumi Magique Pure Light Baz, cilde doğal bir ışıltı kazandırırken aynı zamanda makyaja hazırlar, 12 saat kalıcı bir makyaj deneyimi sağlar. Lumi Magique Touch of Light Aydınlatıcı, yüzünüzde ön plana çıkartmak istediğiniz noktaları aydınlatır.
 



Önerilen Tüketici Fiyatları
Lumi Magique Fondöten: 39.99 TL
Lumi Magique Pure Light Baz: 39.99 TL
Lumi Magique Touch of Light Aydınlatıcı: 39.99 TL



L’Oreal Türkiye tarafından aynı setten şanslı 1 izleyicime de hediye gönderilecek.

Başlıkta da belirttiğim gibi şart yok! Yorum bırakanlar arasından çekilişle 1 kişi bu sete sahip olacak. Size ulaşabilmem için mail adresinizi ve güzel yorumlarınızı bırakmanız yeterli:*

Herkese BOL ŞANS

Ürünlerin detaylı yazıları da çok kısa zaman da blog da olacak. Takipte kalmanız yeterli;)

 * Kazanan 1 ay sonra açıklanacak ve ürün L’Oreal tarafından gönderilecek. Kargo ücreti yok!

-------------------------------------------------------------------------- 

Sosyal ağlarda beni takibe almak isterseniz eğer

Facebook

Twitter  

164 yorum:

  1. merhabalar bu seriyi gerçekten merak ediyorum
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. zeycerikci@hotmail.com
    umarımm bu çekilişte şansım olur :))

    YanıtlaSil
  3. wantthefashion@hotmail.com
    açıkcası türkiyeden ınglot gittikten sonra fondoten seçimi konusunda kararsız kaldım bir çok markayı denedim ancak memnun kalmadım. loreal içinde burdan şansımı denemke istedim. 3'lü set harika görünüyor. neden olmasın (^-^)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben cok isterim:)

    makyajayenibaslayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. denemek çok isterim
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. ayy belki o sansli ben olurum:D buyuk ihtimalle bana cikana kadar gidip alirim ama olsun sansimi denemek istiyorum:) operim') gmz.engin.ge@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Hadi bakalım şansımı deneyeyim belki kazanırım.:)
    Özellikle baz ve concealerı çok merak ediyorum.
    Gratis'te indirimde bulamayınca alamadım.:(

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bu kadar harika bir hediye icin once sana sonrada L'oreal e tesekkur etmek gerek

    Mail: ipeekince@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Aman Tanrım o kadar güzel anlatmışsn ki biran önce denemek istiyorum😄

    YanıtlaSil
  10. Aay çok güzel :)

    gzm_gdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Slm :) kapatıcısını kullanıyorum inanılmaz güzel bir ürün diğerlerini denemek de artık şansıma kalmış :) herkese bol şans :))

    ayseozdmir123@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. çok güzelll :D

    pamk-sekeer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de isterim! :)
    makyajsever@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Denemek güzel olurdu :)
    silencer-guess@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. bayıldımmm <3 yakında nişan var nasip olur inşallah güzel gözlüm <3
    sedadincer90@hotmail.com
    sedadinçer

    YanıtlaSil
  16. annemin şansına kazanmak çok isterim. kampanyayı facebook & twitterda duyurdum. https://www.facebook.com/onur.inci.12?ref=tn_tnmn https://twitter.com/O_N_R_I_N_C_I_ sendencocugumolsun_21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. harika diyerek bende katılmak istiyorum umarım bana çıkar :)

    osge41@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. L'oreal urunlerini kullanmak her zaman guzelligimin biraz daha farkina varmama sebep olmustur.Bu muhtesem urunlerlede tanismayi cok isterim.
    Sevgiler ModaLiza :)

    YanıtlaSil
  19. Bana çıksın bu hediye:))
    emel_e1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bende istiyorumm :))

    kozmetikaynasi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. merhaba izleyicinim. ben de kazanmak istiyorum:) sevgiler.
    betül kasap
    betull_1986@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. nazanguler@gmail.com @nazangkc

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bende şansımı denemek istiyoruuum :)
    Sevgiler...
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. sevgiliye süper bir hediye daglarin_bayragi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. kubrakarcioglu@gmail.com
    @kubraa01
    harika, bende katılmak ıstıyorum yarışmanızaaa ve bu guzeellığı kazanmayı çoookkk ıstıyorum sana da hayatında başarılar diliyorumm ıyı akşamlarr :)) :)) :))

    YanıtlaSil
  27. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle, dilerim bende şanslı olurum..

    Ebru Şefkat

    civan.ebru@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. bende denemek istiyorumm bu setiii :))) inşş bana çıkarr.. :))
    aylinakyuz1987@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. o zaman ben de şansımı deneyeyim :) nerwen44@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Ben de varım! :)

    makyaj7-24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Bu set benim olmalıı :)
    jelly@windowslive.com

    YanıtlaSil
  33. Bende şansımı denemek istiyorum
    Bol şans bana :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. bende isterm :)

    nazenin__ce@hotmail.com

    Esra K.

    YanıtlaSil
  35. çok güzel bir set bayıldım . Bu sihirli etki bana da dokunsun ve tüm gözler üzerimde olsun =) twitterdada takipteyim @BERNAGULCAN olarak sevgiler .. BERNA GÜLCAN bernaevren@windowslive.com

    YanıtlaSil
  36. Yaşasın kozmetik kardeşliği diyorum ve ben de şansımı denemek istiyorum:)
    egehun34@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Makyaj yanlis yapildigi zaman kotu gorunuden baska hicbir sey olusmuyor. Cilt rengine ve tenine uygun fondeteni bulmak en temel ozellik. Kapaticilar ve fondetenleri kalitesiz kullanmak cildimizi mahvediyor. Loreal markasinin kalitesi ve guvenirligi ile bu seti denemek isterim. Kolayliklar diliyorum :) caglartumer@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Makyaj yanlis yapildigi zaman kotu gorunuden baska hicbir sey olusmuyor. Cilt rengine ve tenine uygun fondeteni bulmak en temel ozellik. Kapaticilar ve fondetenleri kalitesiz kullanmak cildimizi mahvediyor. Loreal markasinin kalitesi ve guvenirligi ile bu seti denemek isterim. Kolayliklar diliyorum :) eliftumerr@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. bayıldım umarım şanslı kişi olurum
    buket.ebru@gmail.com
    blogunu takibe aldım.

    YanıtlaSil
  40. bende istiyorum:)))
    kiyafet_askisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Fondöten,baz ve aydınlatıcı ♥
    bu üçlü makyaj rutinimin olmazsa olmazı ^_^

    floralmine

    floralmine@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Güzel bir hediye, en azından şansımı denemeliyim :)
    busrabuyukcelen@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. harika bir set. şanslı olmak dileğiyle
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  44. fondotenim bitmek üzereyken çok iyi olur :)
    sunaktug@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. ben de denemek istiyoruuummm :) kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Inşallah deneme fırsatım olur kanatsizbaykus@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba benim olmasını gerçekten de çok isterim mcalgn@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba
    L'oreal'in bu serisini oldukça merak ediyorum denemeyi çok isterim ;)

    YanıtlaSil
  49. 5 yıla yakındır l'oreal true match pudra kullanıyorum.(hiç kaldırılmasın o)
    yeni ürünlerinide denemek isterim (:

    YanıtlaSil
  50. ben de şansımı deneyeyim
    denemedenbilemezsinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bugun bazını aldım fondotenide denemek için sabırsızlanıyorum begumkobaklar@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Evrene pozitif enerjiler veriyorum, secretımı yaptım bakalım işleyecek mi :) ozselyaklasim@gmail.com

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  53. nasıl denemek istiyorum anlatamam inşallah diyorumm :)

    merveyagcilar@hotmail.com
    sadeesoda@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. heyooo ben de vaarııımmm ! :) trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Teşekkürler ModaLiza
    Kazanıp hediye etmek harika olacak :)

    DeaconALP@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. merhaba denemeyi çok isterim
    sevgiler...
    cigdemoruc80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. bende katıldııım ve çok heyecanlıyım şimdiden sizede teşekkürlerimi sunuyorum böylesine güzel bir süpriz hazırladıgınız içinn :) umarım kazanırım :)

    e postam irem_ylmaaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. ben de katılmak istiyorum ve izleyicinim =)
    mystiquery@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. gerçekten denemek için sabırsızlanıyorum bana çıkacağına eminim ;) xxx oykucevizci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Denemek ve paylaşmak için güzel bir bahane olabilir ;) cansu.emree@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Bende katılmak istiyorum canım mail adresim: bu010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. ben de istiyoruum.
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. umarım şans bu sefer benden yana olur:)
    gozdeozel88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. umarım şans bu sefer benden yana olur:)
    gozdeozel88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. wowwwwwwww süpermiş bende katılmak istiyorum:))
    dilansevimli1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. merhaba
    muzeyyenoner2@gmail.com
    herkese bol şans
    en çok da bana :)

    YanıtlaSil
  67. ezgi.gonulal@hotmail.com Bende istiyoruuuum :)) Loreal en sevdiğim kozmetik markalarından aynı zamanda :)

    YanıtlaSil
  68. merhabaa ben de katilmak istiyorum..
    sevgiler
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  69. Bende katılmak istiyorum :)
    fmuffin20@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. bende katıldım takibe aldım sizi.
    gülay cansever
    gulayakbal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim facebook (Aylin Kabaoğlu)ve twitterda takipteyim paylaştım.
    https://twitter.com/Lilish34/status/335829532378554368
    sevgiler
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. slm bu ürünleri cok merak ediyorum
    n.erisken@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Good post. I absolutely appreciate this website.
    Keep writing!

    Visit my blog: ルブタン

    YanıtlaSil
  74. Merhaba izleyicinim facebook ve twitterde takipteyim.Hediye ye bayıldım bende katılıyorum
    Sevgiler
    zeynepkb_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Denemeyi istediğim bir ürün, bakalım şanslı mıyım? :)
    egul_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. umarım şanslı kişi ben olurum bedirhan_gozel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. Selam izleyicin oldum bu ürünü kazanmayı çok isterim feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  78. Merhaba:)
    Benim olsun, çok merak ettim bu ürünleri:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. bu seriyi denemeyi çok isterim.
    katrei_matem83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Harika. Umarım benim olur,denemeyi çok isterim.

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Ben de talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. çok güzel bir hediye umarım benim olur herkese bol şans
    nursel
    nursel.str@gmail.com
    bende çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  83. Loreal en sevdigim marka bu urun benim olsun 40 yil duacin olayim
    cagla_gulluce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. Bende katılmak istiyorum :)
    merve_senay_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. merhaba

    takipteyim ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  86. Merhabaa :)
    izleyicinim umarım şanslıyımdıır
    ayazlimerve@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Merak ve takipteyim :) duygu_su_85@mynet.com hoşçakall

    YanıtlaSil
  88. ben de talibim..:) ozlmmtlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhaba takipteyim bsracolak@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  90. süpermişşşşş ilknur.994@windowslive.com

    YanıtlaSil
  91. hayırlısı kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. bu seti istiyorum. cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhaba
    çok istiyorum bu seti :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Melek Şişko
    Meleksisko@hotmail.com :)))

    YanıtlaSil
  95. şansımı denemek istedim :)
    makyajsizolmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. selamlar geç kalmadıysam
    ecebiroldereci@gmail.com,sevgiler

    YanıtlaSil
  97. bende varım :)
    leman_166@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. şansıma pek inanmasamda denemek istedim bu sefer belki olur diye :)))
    meliscetin88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. sansıma diyelim artık:) nese.bora07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba şansıma güveniyorum.
    saracogluezgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba,seti istiyorum.
    Huzurluorman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. tabiki istiyoruum:)
    er.hat01@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. izleyicinim
    hediye edicem..:)
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. ALLAHIM SANA GELİYORUMMM LTF BANADA BANADA BANA YOLLAAA:)
    PEK ŞANSIM YOK AMA YINEDE DENIYEYIM DEDİM :))))

    ikizannesii@gmail.com

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  105. Wishlist'imdeki ürünlerden bir tanesi! ♥ Belkide senin aracılığınla benim olur, kimbilir :)
    kavunluvotka@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. denemek isterim, bol şans bana

    fullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. Bende çok begendim
    hatice_soy38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. Bende çok begendim
    hatice_soy38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. Belki şanslı isim benimdir :) hobicafem@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. sevgilerimle <3
    chasyol@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Ben çok istiyorum umarım benim olur.
    snbln41@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Denemek isterim
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Şansımı ve ürünü denemek için;
    oz.modish@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. bu sefer şanslı olmak istiyorum :)
    mlk.yavuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Bunlar benim oldun cildim isildasin
    azimece@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Simay Günhan
    Email Adresim ; simay_06_simay@hotmail.com
    Şartsız çekiliş için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  117. Bu güzel set benim olmalı... Şansıma güveniyorum.Çekiliş içinde teşekkürler :)
    e-mail: tgbaadali@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. şansızlıgın dibine vurmuş biriyim ama yinede denemek istiyorum :) e-mail adresim:sebnem_._turan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. Blogunu severek takip ediyorum ve hediyeni çok beğendim. Umarım şans bana güler :)

    berryandcherryinferry@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. takipçin olduum :)eceersvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Çok güzell istiyorum !!

    kzmtkkokos@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. şansım olmasada seninle burdan yakınlaşmak güzel <3 harika bir blog başarılar cnm

    YanıtlaSil
  123. Hemen şansımızı deneyelim öyleyse. :)
    merve.yildiz@msn.com
    Herkese bol şans. :)

    YanıtlaSil
  124. mail adresimi yazmayı unutmuşum degerlibanu@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Şanssızın önde gideni de olsam, en azından hala denemeye inanıyorum, o da bir şey:)

    mail adresim: nicholaslovesmesomuch@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. benim olsun istiyorum..
    .mail adresim...sevilay.dincer@hotmail.com...sevgiler herkese.......

    YanıtlaSil
  127. Merhaba hediye harika bende şansımı denemek isterim.Twitterda @cangz33 adıyla takipteyim rt ettim.Bloğu takipteydim zaten.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. Umarım şanslıyımdır çok güzel bir hediye :)
    mrw_ylmaz@hotmal.com

    YanıtlaSil
  129. Takipçinim

    Umarım şanslı olurum çok güzel bir set

    elvanyesilbas@hotmail.com

    elvan yesilbas

    YanıtlaSil
  130. Merhaba izliyorum bloğunuzu bu şık hediyeye talibim
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. Merhaba şansımı denemek isterim herkese bol şanslar sudocremm@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. ben de katılmak istiyorum. sewgiler.
    nagi2387@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Alice Makyaj Diyarında olarak takipteyim.

    aliceojelerdiyarinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. set muhteşem denemek isterim

    fullbeauty@gmail.com
    Sibel YILDIRIM

    YanıtlaSil
  135. BENDE DENEMEYİ ÇOK İSTERİM ÖZLEMCİMM.
    yldzdilek58@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. gs.1993_neslihan@hotmail.com bende bu seti çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  137. Merhabalar,
    Bu seriyi gerçekten çok merak ediyorum. Loreal harika bir marka. İnşallah şanslı kişi ben olurum :))
    Bu arada sizi izlemeye aldım. Sayfanız harika... Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    Mail: fatos.hf@hotmail.com
    Fatma DAMYAN
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  138. özleeemmm :)
    benn istiyorum ben istiyorum ben istiyorummm lütfeeeeeennn :)
    çok merak ettim yeni şeylere herkes bayılır tabiki bende bende bende :)
    muhteşemm set inşallahh bana nasip olur Allahım amin amin amin :)
    aslinlife@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. bende loreal takıntısı var sanırım :)
    ben de katılmak istiyorum.
    melis.
    melis.g@outlook.com

    YanıtlaSil
  140. bende istiyorum:) countryhome@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. ben çeyizime koymak istıyorum bu nadide ürünleri sayenizde,
    misskbr1@gmail.com
    kübra aksoy
    kazanırsam cok mutlu olurum sevgılerımle

    YanıtlaSil
  142. Vazgeçilmez üçlü umarım şanslı kişi ben olurum buccubuccu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. harika hediyen işallah kazanan ben olurum zeynep güler zeynepzena@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Gerçekten merak ettiğim bir seri. Şanslı kişi olmayı çoook isterim :)
    buyulufener87@mynet.com

    YanıtlaSil
  145. Cildim bu setle sağlıkla ışıldasın
    azimece@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. güzel bir set, merak ediyorum doğrusu
    sevgiler
    ecebiroldereci@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. mrb :)) çok beğendim
    burcu leman karakuş
    brc-09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Harika bir set umarım şanslı olurum
    dijitalprenses1c@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. MERHABA ÇOK BEĞENDİM BENDE UMARIM ŞANSIM DÖNER
    siyahrujum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  150. Bu ürünleri kazanırsam çok mutlu olacağım :)
    brcuaslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. iyi geceler gezinirken tesadüfen gördüm bende şansımı denemek istiyorum. htokmak10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. a2smtae@hotmail.com seni yeni keşfettim içi dışı güzel insan :) süpersin

    YanıtlaSil
  153. kardelen_6497@hotmail.com

    ülkemiz için barış ve huzur diliyorum...

    YanıtlaSil
  154. kazanırsam çok mutlu olacağım :)
    deniz Öz
    deniz08180@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. umarım şanslı olabilirim.
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  157. Merhabalar.Çok az zaman kalmış bende şansımı denemek isterim.Kimbilir belki mezuniyet hediyem olur :)
    Herkese bol şans.

    nergisyanar_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Merhaba
    Bu seriyi çok merak ediyorum.
    herkese bol şans :)
    meltemzongor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. Merhabalar herkese bol şans

    songularslan6@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. hepsi çok güzell umudum vaarrr :D herkese bol şannss
    niluferdeniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. yine yapmışsın yapacagını tüm gönulleri feth eder bu jestin şansın gülmesi dilegimle :)
    misskbr1@gmail.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  162. Şansımı zorlamak istiyoruuum :D
    melike_sevinc_66@hotmail.com

    YanıtlaSil