27 Mayıs 2013 Pazartesi

Essence Clear&Matt Fondöten



İlk essence deneyimim olduğunu söylemem lazım. Maalesef Bursa da Gratis mağazası olmadığı için internetten aldım ürünü ve deneme fırsatı buldum. İnstagram ve twitter dan gelen yorumlar vardı ürünlerin nasıl olduğuna dair. Bende tek tek sizlere fotoğraflarla nasıl göründükleri, kendi yorumlarım ile yazmaya karar verdim.
Öncelikle 25 yaşında olmama rağmen hala sivilcelerle uğraşıyorum:/ Çok sinir bozucu evet. Sorunlu bir cilt, izleri kapatmaya çalışmak, cilt bakımı ve bi sürü şey. MAC fondöten kullanıyorum normalde, kapatıcılık konusunda en iyilerinden biri bence. Essence gelince fotoğrafta görüldüğü gibi çok bir faydasını göremedim ben. Cildi daha az sorunlu olanlar için bence gayet iyi. Fiyat olarakta öyle kesinlikle!
Essence ürünlerini Gratis lerde veya şehrinizde benim gibi mağazası yoksa eğer buycosmo sitesinden alabilmeniz mümkün.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder