3 Mayıs 2013 Cuma

Günlük Makyajım ve Kullandığım Ürünler


Kozmetik ürünleri iyi ki varlar:) Bunu 2 fotoğrafa bakınca daha da iyi anlıyorum. Arada ki farkı sizinde görmeniz açısından büyük risk alarak makyajsız fotoğrafımı da paylaşmış oldum kıymetimi bil sayın izleyici:D Doğal güzellik dedikleri şey bende yok onu da görmüş olduk böylece. Herşey tamamen iyi yapılmış bir makyaj da bitiyor. Benim günlük kullandığım makyajımda gayet sade ve fresh bir görünüm veriyor. Bence yaz ayları için ideal bir makyaj.

Birde özellikle son zamanlarda göz pınarlarıma yeni aldığım Golden Rose göz kalemimi kullanıyorum ki aydınlatıcı hoş bir görünüm oluyor. Size de tavsiyem;)

Makyajımda kullandığım ürünler aşağıda ki gibi.



XOXO

31 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldımmmm <3

    YanıtlaSil
  2. bu videodan şu sonuç çıkıyor: bu ürünleri kullanırsak makyaj sonunda böyle pozlar verebiliriz, mi? acaba?
    kendine haksızlık etme çok hoş olmuşsun..

    YanıtlaSil
  3. Makyajsızken tenin ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım değil aslında fotoğrafta öyle göründüğüne bakma. Ben biliyorum ne çektiğimi>:D

      Sil
  4. Bence yanılıyorsun :) Doğal güzellik dediğin şey sende fazlasıyla var. Makyajsız da güzelsin:)
    Güzel bir makyaj çalışması olmuş.

    Bana da beklerim http://busragelininhikayesi.blogspot.com/

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Makyaj insanı daha güzel ve sağlıklı göstermek için yapılır yüzü boyamak için değil...Öncelikle fondoten seçimin çok yanlış özellikle son fotoğrafta boynunla yüzün arasındaki renk farkı çok belirgin...Cilt tonuna daha yakın bir fondoten kullanmalısın...Kirpiklerin de aynı şekilde çok şekilsiz ve yapış yapış duruyor...Kirpik kıvırıcı kullanmanı ve o rimeli acilen değiştirmeni öneririm...Jöleyle iki yana ayrılmış saç gibi duruyor iki gözünde de dışa doğru eğim almışlar...Allığı da elmacık kemiklerinle birlikte bütün yüzüne boca etmişsin gibi görünüyor...Şeftali pembe tonlarında allık kullanırsan seni daha yaşında göstereceğine inanıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Maskarayı deli gibi merak ediyorum, elimdekilerin gözünün içine bakıyorum bitsinler diye :) Çok hoş görünüyorsun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kesinlikle denemelisin ben çok çok memnunum.

      Sil
  7. her halinizle çok şekersinizzz kiii..:)

    YanıtlaSil
  8. bence makyajlı halinle makyajsız halin arasında bariz bir fark yok doğal güzellik bende yok demişsin ünlülerin makyajsız hallerine bir bak sonra birde kendine bak haksızlık ettiğini anlayacaksın ;)
    bende beklerim:http://kirmizirouge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. doğal güzellik olmasa 3-4 parça malzemeyle böyle fresh ve hoş bir yüz çıkmaz ortaya derim ben :)

    YanıtlaSil
  10. kendıne haksızlık yapma bebeğim doğal halın muhtesemmm! Makyaj da ayrı bı guzellık hava katıyo o ayrı konu tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serabımmmm güzelliimm çok tşkler canımiçi

      Sil
  11. Özlemcim harikasın canım gözlerin kirpiklerin doğal halin makyajlı halin ikisi de birbirinden güzel hayranlıkla takip ediyorum özellikle rujuna bayıldım canım :) yazılarını sıklastırırsan cok mutlu olurum bizi senden mahrum bırakma özellikle beni :) Facebook adresim yok artık neler yaptığını pek goremıyorım sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekçim tşkler cnm bakalım elimden geldiğince daha sık yazmaya çalışıcam bende artık. Öpüyorum kocaman

      Sil
  12. Hiiiç doğal haline laf etme valla çarpılırsın! Gözler yeter cicimm. Çok hoş olmuş makyaj. Ben de o beyaz kalemden alıcam. Göz pınarlarındaki hafif beyazlığın verdiği görünümü seviyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanx:) Al canım kalem güzel kalıcı da tavsiyeee;)

      Sil
  13. tatlım bn seni zaten uzun zamndır takip ediyorum ama yorum yazmaya fırsatım olmamıştı. Bence makyajlıda makyajsızda harika görünüyorsun =) İsmi lazım değil yorumları şöyle bir okuyayım derken sinirim tepeme çıkardı biri sen anlamışsındır, insanların bu kdar birisini çekememsinin nedenini anlamıyorum.. Neyse kendine iyi bak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben takmıyorum gördüğün gibi sende takma. Güzel yorumun için çok sağol çok mutlu oldum.

      Sil
  14. maşallah canım bebek gibi yüzün var zaten,gözlerin yeter yahu,ve doğal güzelliğin var zaten makyaj sadece varolan güzelliğini ortaya çıkarmış:)sevgilerimle yarın blog toplantısına geç kalma:))))) canlı halini görelim bide:)))))

    YanıtlaSil
  15. nasıl güzel bişeysin sen ya, maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  16. valla canım makyajsızda çok güzelsin maşallah ama makyaj çok güzel olmuş gerçekten yetenekte var yani ben yapınca olmuyor:) sonra sinirlenip siliyorum :)))))

    YanıtlaSil
  17. makyajsız haliniz doğal güzel olduğunuzu gösteriyor bence :)

    YanıtlaSil