4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bursa Blogger Buluşması


İlk blog buluşmam. Şimdiye kadar hep bir aksilik çıkmıştı gidememiştim ama bu sefer şeytanın bacağını kırdım sanırım. Beni artık tutabilene aşk olsun. İstanbul yolları bile gözükebilir ilerleyen günler de;)
Eker çiftliğinde harika bir kahvaltı ile bahar buluşmamızı gerçekleştirdik. Yeni insanlar tanımak, herkesin içtenliği ortama ayak uydurmaya hemen yetti. Bir sonra ki buluşmayı iple çekiyorum. Ve emeği geçen herkese, özellikle bizi biraraya getiren organizasyonu yapan Derya Ablama (Deryayla Lezzetler) çok teşekkürler!


 Buket


 Sponsorlarımızın hediyeleri için her birine teşekkürler.

TEŞEKKÜRLER...
 








 


17 yorum:

  1. Sizlerle tanışmak çok güzeldi..Farklı etkinliklerde tekrar görüşme dileği ile...

    Sevgiler...

    Filizza Ev Yapımı Doğal Ürünler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel hediyeleriniz ve sıcaklığınız için ben tşk ederim Filiz Abla diyorum artık. İnş. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere

      Sil
  2. umarım bende emekleme döneminden sonra sizlerle böyle programlarda olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bekleriz tatlım benim. Gel bi dahakine sende lütfen

      Sil
    2. çok isterim, kısmet diyelim işten güçten vakit bulabilirsem koşa koşa gelirim :)

      Sil
  3. Kısmet düneymiş de yüzyüze görüşüp sohbet etme fırsatı bulduk canım :) Benim için çok güzel vakit geçirdiğim ve şeker gibi bayanlarla tanıştığım bir gün oldu. Dün de söylemiştim bugün de yineliyorum bak şu toplu resmi çalıyorum haberin olsun :D
    Görüşmek üzere...
    Öptüm!

    YanıtlaSil
  4. Seni tandığıma çok memnun oldum. Herşey için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. yaaa hiç hberim olmadı ama benim çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa:(( Çok önceden belliydi aslında cnm bee. Sen twitter da takibe al beni ben buluşma fln oldugunda bildiriyorum ordan

      twitter.com/modaliza

      Sil
  6. çok güzel bir organizasyondu,küçük kızıyla gelen bendim canım:) biraz geç kaldığım için seninle konuşma fırsatımız olamadı malesef fakat bir dahaki etkinlikte inşallah tanışıp kaynaşma fırsatımız olur amaaaaa seni gördüm:) o anda acabamı dedim modalizaya benziyor diye geçirdim içimden baktım durdum ama soramadımda o kalabalıkta ama tahminim doğru çıkmış maşallah diyorum canım sana:) sevgilerimi gönderiyorum adaşım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm ya aynen konuşamadık kaynaşamadık tanıyamadım sen oldugunu bilemedim:D Neyse başka sefere inş. Muahhh:*

      Sil
  7. herşey güzelde keşke pankartınız bursalı blog yazarları şeklinde olsaydı
    şimdi böyle dedim diye de bana kızmayın

    orada olmak isterdim ya zamansız oldu :)

    birdahaki sefere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kızalım ;) Bir dahakine öyle olur belki,Önerileriniz için sağolun. Sizi de bekliyoruz bir sonraki buluşmaya inş.

      Sil
  8. En kısa zamanda tekrarlamak dileğiyle sponsorsuz da buluşup uzun uzun sohbet edelim. Pankart bursalı bloggerlar olsaymış da güzel olurmuş. Fotoğraf az çektiğimi farkettim. Senden de resim alıyorum. :)

    Sevgiler
    Özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Özgecim sponsora gerek yok görüşmek için yapalım mutlaka birşeyler:* Öpüyorum kocaman

      Sil