8 Mayıs 2013 Çarşamba

CANIM ANNEM İÇİN, ANNELER GÜNÜ HEDİYEM


e-buyukbeden.com
Anneler gününe az bir zaman kalmışken, beni de bir endişe sardı. Hediye almayı sevdiğim kadar ne alacağıma karar verememek benim için büyük bir sıkıntıdır. Alacağım hediyeyi beğenirler mi, beğenmezler mi? sorusu sürekli aklımı kemirir durur. Hediye alırken ki en büyük ilkem, hem beğenecekleri hem de ihtiyaçlarını karşılayacak cinsten bir hediye olmasıdır. Bu durum, bugüne kadar böyle sürdü.

İşte bu endişe, anneler günü yaklaşırken kat kat artmaya devam etti. Canım anneme ne alacağım diye düşünürken, ablamlar mutfak eşyası diye bir öneride bulundular. Dikkat ediyorum da annemize hediye seçerken, genellikle onun ihtiyacına, zevkine göre ya da sadece ona özel bir şey almıyoruz. Evin ihtiyaçlarına yönelip sonra onu annemize hediye ediyoruz. Ama, bu haksızlık değil mi? :( Şahsen ben anne olsam acil bir ihtiyaç yoksa sadece bana ait bir hediye alınsın isterdim. Sadece; ev=anne değil, aynı zamanda anne=kişidir de. Bende bu hataya düşmemek için, ablamları dinlemeden, ilk olarak annemin ihtiyacını belirlemekle başladım, işe. Ve sonuç açık ara farkla kıyafet çıktı :) Her zamanki gibi… :)

Annem büyük beden olduğu için, her istediğinde kendine uygun kıyafet bulamıyor. Bulduğunda ise kıyafetler çok pahalı olduğundan fazla bir şey alamıyordu. Bu yüzden annemin kıyafetleri az ve özdür. Ama, bu durum da hep aynı kıyafetleri giymesine sebep oluyordu. Bende bu durumu çözmek için işe koyuldum ve fırsat buldukça mağazaları araştırmaya başladım, ama ilk günün sonucu hüsran… :(Bu sebeple, annemin çektiği sıkıntıyı daha iyi anladım. Hem büyük beden kıyafet satan bir mağaza bulmak sorun hem de bulduklarım hep klasik tarzda eski bluz ve tişört satan yerlerdi. Ayrıca da çok pahalı, sözde anneler günü indirimi var.

e-buyukbeden.com
Mağazadan vazgeçip internetten almaya karar verdim. Hemen oturdum bilgisayarımın başına alışveriş gezintisine çıktım. Büyük beden kıyafet ararken e-buyukbeden.com diye bir alışveriş sitesi çıktı, karşıma. Hemen incelemeye başladım. Modellerine bayıldım. Her yaştan bayanın giyebileceği kıyafetler var sitede. Anneler gününe özel kampanya da yapmışlar. Ayrıca sitede, tam da annemin zevkine göre bir sürü kıyafet de olunca bıraktım diğer alışveriş sitelerini, hemen e-büyük bedene yöneldim. Kıyafetleri, diğer sitelere göre hem daha güzel hem daha uygundu. Sonuç olarak alışverişi bu sitede yapmaya karar verdim :) Tabii bu seferde, o kadar çok modeli sepetime eklemişim ki hangisinden vazgeçeceğime karar vermek sorun oldu :) Çözümü; bu hediye işine, babam ve ablamları dahil etmekte buldum. Onlara seçtiğim kıyafetleri gösterdim onlar da çok beğendiler. Yatırım ortağını bulunca alışverişimi kolayca bitirdim :) Böylece annemin kıyafet ihtiyacının büyük bir kısmını karşılamış oldum. Malum yaz dönemi, düğün dönemidir. İnsanın güzel kıyafetlere her zaman ihtiyacı vardır. Bu bahaneyle canımın içinin, düğüne, gezmeye giderken ayrıca günlükte kullanabileceği bir sürü kıyafeti oldu. Gerçi ona ne alsam hakkettiği asıl değeri veremem... Ama, olsun bu da bir başlangıç.

e-buyukbeden.com
e-buyukbeden.com
e-buyukbeden.com

e-buyukbeden.com

Büyük beden giyinen ya da annesine, anneler günü hediyesi almak isteyen varsa bir fikir oluşturması adına, aldıklarımı sizinle paylaşıyorum. Bakalım sizin yorumunuz ne olacak? Anneler gününü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu kıyafetleri görünce canım annemin yüzündeki o muhteşem gülümsemeyi görebilmek için…

5 yorum:

  1. Hepsi çok güzel. Çok tatlı bir anneciğin var ona herşey yakışır. İyi günlerde giysin

    YanıtlaSil
  2. Bitanem anneciğine aldıklarına bayıldım. İyi günlerde huzurla giymeyi nasip etsin Rabbim.
    Sanırım aynı sorun hepimizde var. Bende annelere alınan mutfak ve ev eşyası olayına sinir olurum. Çok güzel düşünüp sadece annene özel eşyalar alman süper... Bana da fikir vermiş oldun böylelikle ;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle giyinsin :)
    annelere hiç bir şey almasak da bizi severler ama alınca da duygulanırlar dimi :)

    YanıtlaSil
  4. etkinliğime katılırsan çok sevinirim cnm http://modalianlar.blogspot.com/2013/05/etkinlik-krmz-parcalar.html :)

    YanıtlaSil