6 Mayıs 2013 Pazartesi

Haftasonu Kaçamağı: Ağva


Geçtiğimiz haftasonu bir o kadar yorucu ve eğlenceliydi. Cumartesi Bursa blogger buluşması, pazar günü Ağva/Şile gezisi. (Şile gezisi fotoğrafları ve yorumum bir sonra ki post ta;)

Pazar günü erkenden yola çıkıldı. Saatler sonra Ağva ya varıldı. Benim 2. gelişimdi. En son üniversitedeyken bir kaçamağımız olmuştu o kadar. Yıllar sonra geldim ki Ağva hala aynı Ağva. Doğal güzelliğini kaybetmemiş. Bir kaç yeni mekan eklenmiş o kadar. Huzur kelimesi ile eşanlamlı bir yer. Kafa dinlemek isteyenler mutlaka Ağva yı planlarının arasına almalılar.

Ağva fenerinin oralarını turladıktan sonra en sevdiğim yer olan Göksu Deresine geçtik. Gizli Bahçe de karnımızı doyurduktan sonra, bir klasik haline gelmiş Tekne turuna katıldık:) Ve Ağva nın doğal güzelliklerini keşfe çıktık. Sanırım fotoğraflar geri kalan herşeyi anlatmaya yeter;)

Ağva tekrar tekrar gidip görmek istediğim yerler arasında. Derenin kenarında olan pansiyonların birinde konaklamakta planlar arasına eklendi.



3 yorum:

  1. ne kadar güzel bir hafta sonu olmuş canım,ağvayı çok merak ediyorum bende gitmeyi istediğim yerler arasında,mutlaka bir ara orayıda bir turlamak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Ağvaya hiç gitmedim ama biz de eşimle gitmek istiyoruz. Denk gelirse bir gezi biz de katılalım bari bayıldım gene fotolara

    YanıtlaSil
  3. Ağva'ya ben de geçen ay ilk kez gitme fırsatı buldum ve bir dahakini iple çekmeye başladım bile. Çok hoş fotoğraflar :))

    YanıtlaSil