1 Mayıs 2013 Çarşamba

BuyCosmo Alışverişim


İnternetten alışveriş ki özellikle kozmetik alışverişi yapmak en sevdiklerim arasında. Ürün fiyatları normale göre hem çok çok uygun hemde görmediğim denemediğim ürünler bir tık ötemde. Çünkü maalesef Gratis mağazası koskoca Bursa da hala yok:( Essence, the balm ürünleri kullanamayan biriydim ta ki şu zamana kadar. BuyCosmo da essence markasını görür görmez siteye vuruldum zaten ve deneme amaçlı birkaç ürün aldım. Kullandım ve bayıldım her birine ayrı ayrı. Zaten ilerleyen günlerde blogumda da ürün yorumlarımı fotoğraflı olarak paylaşıcam ki kullanmayan, denemek isteyenlere bir fikir olsun;)

BuyCosmo sitesinde neler var görmek için TIK TIK!


5 yorum:

  1. Hey very nice blog!

    My webpage - Cheap Ray Ban Sunglasses

    YanıtlaSil
  2. Golden rose kapatıconon 4numarasını da ben kullanıyorum. Göz altı kapatıcısı olarak. pudra ile sabitleyince mükemmel kapatıyor fiyatına göre. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Fırçayı aradım ama bulamadım :/

    YanıtlaSil
  4. Bu essence gloss u iyi ki almışsın son makyaj postunda çok yakıştırdım. Ben kendim kullanamıyorum onları bir türlü ama başkasında görünce hoşuma gidiyor :/ Klasik kız serzenişi oldu bu :D

    YanıtlaSil
  5. essence clear matt i bende buycosmo dan aldım ve memnun kaldım aldığımdan beri favorilerim arasında yerini almış bulunmakta :) umarım sende memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil