21 Ocak 2013 Pazartesi

❤ Welch Steel ❤

Blogumu uzun zamandır takip edenler bilir welch steel i nasıl sevdiğimi. Sanırım onlarda beni sevmiş olacak ki bana hediye göndermek istediklerini ve trendyol daki kampanyalarından istediğim bir yüzüğü seçmemi söylediler. Birbirinden güzel modeller arasından seçim yapmak çok zordu. Ve sonunda buna karar kıldım. Heyecanla kargoyu beklerken yüzüğün yanında artı olarak harika bir kolye de göndermişler. Bayıldımmmm...

Sizde welch steel in harika ürünlerine sahip olmak isterseniz, çok uygun fiyatlara trendyol, markafoni ve limango gibi online alışveriş sitelerinde sık sık satışa çıkıyor;)

Önce ki welch steel yazılarım ve cicilerim için TIK TIK!

Welch Steel Facebook Sayfası  

Welch Steel için TIK TIK



5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın...
    İkiside çok hoş...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. ikiside harika cnm ii gnlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. BENDE COK SEVERIM WELCHE.. COK KALITELI ÜRÜNLERİ VAR KLASIK ALYANSIMIZ VARDI WELCHDENDE SPOR GÖRÜNÜŞLÜ ALYANS ALDIK EŞİMLE VE SEVEREKTE KULLANIYORUZ..
    SİZİN HEDIYELERINIZDE KISKANDIM HEEE:)

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu inceledim paylasimlarinizi begendim hemen izlemeye aldim ayrica facebook ve twitterda takipteyim welche kalite konusunda iddiali ve birbirinden guzel urunlerle buyuk ilgi topluyor yuzuk gercekten harika hediyeniz cok guzel gule gule kullanin bende bloguma beklerim.
    http://ilkbahar2012.blogspot.com
    www.facebook.com/aydan.argun.3
    https://twitter.com/ayd541

    YanıtlaSil