18 Ocak 2013 Cuma

Instagram Günlükleri #20

Merhaba
Yazmaktan en çok hoşlandığım post lardan biri instagram günlüklerim. Ve 20. ile beraberiz;)  Geçtiğimiz haftalarda neleri fotoğraflamış, neler yapmışım merak edenler için instagram günlüklerine başlıyoruzzz:)

En sevdiğim şeylerden biridir dışarıda arkadaşlarla, aileyle yapılan sabah kahvaltıları. İlk fotoğrafta böyle mutlu birgünden. Bursa merinosta bulunan cafe kulenin kahvaltı tabağı assolistimiz oldu bu yazının:))
D&R dan severek aldığım defterlerim. Ve sanırım daha da alıcam. Koleksiyon yapmayı planlıyorum. En sevdiğim film afişlerinin olduğu bu defterler odamın en güzel yerinde yenilerini bekliyor.

Midye yi sevmeyenlere anlam veremiyorum. Çünkü ben bu lezzet olmadan yapamam. Bak yine canım istedi:/


 Stradivarius cicilerimi fotoğraflamadan olmazdı elbet

  
Bu ara gri ojeye takmış durumdayım. Metalic görüntü gerçekten nefis. Alix avien i tavsiye ederim. Arada yapılan farklılıklar içinse flormar ve avon simli ojeler harika;)

Ve Bursa Ulucami den geçerken gördüğüm bu görüntüyü fotoğraflamazsam olmazdı:) Gerçekten trajıkomik bi durum.



11 yorum:

  1. Defterlerden bir blogta daha görmüştüm . Nerden aldııın ? Güle güle kullaan :)

    YanıtlaSil
  2. o kardan adamlar harika:)

    YanıtlaSil
  3. kardan adamlar harika:)

    YanıtlaSil
  4. KAHVALTI SÜPER CANIM,BU SAATTE BENİMDE CANIMI MİDYE İSTETTİN,DEFTERLER GÜZEL,TAKILARA BİTTİM,ULUCAMİ FOTOĞRAFINA GELİNCE PES YANİ NE KADAR GÜNAH YA HANGİ AKLI FAZLA GELEN YADA GELENLER YAPMIŞTIR NEYSE SÖYLENECEK ÇOK SÖZ VARDA BOŞVER,BENDE BURSA'LIYIM BUARADA CANIM BİLİYORSUNDUR BELKİDE,SEVGİLER




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşımm bilmiyordum Bursalı oldugunu. eee süper o zaman bir bursalı blogger daha tanıdım:*

      Sil
  5. hahaha kardan adamlar süper :)

    YanıtlaSil
  6. kardan adamlar muthiss :))))))

    YanıtlaSil
  7. Fotoğrafların süpermiş en sonuncuya ba-yıl-dım! :)
    Gonca

    YanıtlaSil
  8. Kardan adamlar beni kendimden geçirdi :D :D

    YanıtlaSil
  9. Midyeyi sevmemek mi? Nasıl olur ama di mi :)

    YanıtlaSil