15 Ocak 2013 Salı

Down Under Natural's: ARGAN Oil Serisi


Argan yağının faydalarını bilmeyen yoktur herhalde. Özellikle saç bakımında son dönemlerde oldukça yaygın. Down under natural's argan oil serisi ile bu işe el attı. Ve ortaya harika sonuçlar çıktı. Sıvı saç kremi ve saç bakım serumu ile bundan böyle cansız, sönük, güçsüz, uzamayan saçlara SON! O zaman  gelin bu ürünleri beraber yakından bi inceleyelim;)

Saçlarınız kolay kırılıyor ve zor taranıyorsa bu ürün tam sizlik. Bunun yanında içeriğinde bulunan yüksek E vitamini, zengin antioksidanlar ve Omega 9 ile a hem saçlarınız beslensin hem de  kolayca taransın, şekil alsın. Ürünün kullanımı da çok basit yıkanmış ve havlu ile kurutulmuş saça sıkmanız yeterli. İşte bu kadar durulamaya gerek bile yok;)

Bir diğer güzellikte saç bakım serumumuz. Elektriklenen kabaran, mat görünen saçlar için geliştirilen özel formülü ile parlak, ipeksi yumuşacık saçlara sahip olabiliyoruz. İçeriğinde argan yağı sayesinde de saçlarımız güçleniyor, kırıklarımız onarılıyor;) Bu ürününü kullanımı da şöyle. Avuç içimize bir miktar serum döküp ovaladıktan sonra, ıslak veya nemli saça eşit miktarda yediriyoruz. Ve yine durulamaya gerek yok;)

Ben ürünleri çok sevdim. Güvenilir bir markaya ait olması, argan yağı içermesi harika. Sizlerede kesinlikle tavsiyem.

Ve ürünleri denemem için gönderen Selen Kozmetik, Selen Hanıma çok teşekkürler..

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Kesinlikle argan yağını denemek lazım. Bu ürünleri nereden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Argan yagı kadar faydalı bir sey daha bilmiyorum saç için.
    Bende bi denemeliyim bu urunu. :)

    YanıtlaSil
  3. bu üründen dün bende tesadufen gördüğüm için aldım henuz deneyemedim yorumların faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu ürünlerin doğruluğuna inanmıyorum

    YanıtlaSil