12 Ocak 2013 Cumartesi

L'Oréal Paris Excess Volume Million Lashes Maskara

L'oreal Paris 2013 yılına çok hızlı ve çok güzel bir giriş yaptı. Yeni maskara Volume Million Lashes 
gözalıcı, büyüleyici, muhteşem, ses getiren ve sıradaşı kirpiklere sahip olma imkanı sağlıyor.

Çoğumuz bir rimel de ne ararız? Tabi ki güzel tek tek ve uzun kirpiklere sahip olmamızı sağlaması. Ve bu ürün dediğini yapıyor. Uzun zamandır tek katta harika sonuçlar veren bir rimelle karşılaşmamıştım. Artık herkes etkili bakışlara sahip olabilecek. Çünkü bence bir makyajın en önemlisi kirpikler. Bir rimel sürmek bile çoğu zaman güzel görünmek için yeterli. L'oreal da bunun farkında ki bu güzel ürün ortaya çıkmış.

Ben denedim ve çok beğendim. Kesinlikle yeni bir rimel arayışı içindeyseniz bu ürünün mutlaka deneyin!



5 yorum:

  1. Göz alıcı gerçektende güzel durmuş maskaRada iş vAr...

    YanıtlaSil
  2. guzel rımel bebek sana da yakısmıs:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullanıyorum gerçekten güzel. Daha önce Loreal in Telescopic maskarasını ve Volume million lashes kullanmıştım , onlarda çok iyiydiler. :)

    YanıtlaSil