2 Ocak 2013 Çarşamba

İndirimden Aldıklarım

 Bugün ki inditex grup indiriminden bana düşende bunlar oldu. İhtiyacım olan bir şey yoktu. Sadece stradivariusun takıları için düştüm yollara. Ama yine tayt ve tşört almadan da edemedim. İndirim oranları bence gayet iyiydi. Yeni sezon ürünlerinde indirim geçerli değil ama geri kalan her şeyde gayet güzeldi. Özellikle Bershka ve Zara da elbiseler hem güzel hemde uygun fiyatlıydı. Bunun dışında Zara da ayakkabıların birçoğunun fiyatı düşmüştü. Derse yetişmeye çalışırken 1 saat içinde alabildiklerim ve görebildiklerim bu kadardı. Ben alışverişimden çok memnun kaldım. Kolye bileklikler çok güzel fiyatlara artık benim oldular;)

Merak edenler için fiyatlar:
Bileklikler 12
Kolye 15
Zımbalı t-şört 25
Tayt 25

20 yorum:

  1. Ay zarada ayakkabı fiyatlarının dusmesine sevindim. Yarın hemen gidip bakacagım. Güle güle kullan cnm bilekliklere bayıldım bu senenin favorileri arasında :)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok şık.Ben de kolyeler için gideceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Bilekliklere ve kolyeye bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bilekliklere bayıldım güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  5. ufff indirimin ilk gununde gidemedim ama yrn sabah kendimi en yakın zaraya atmayı düsünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Stradivarius bilekliklerden bende de var. 2 ay önce 19-TL ye almıştım çok da zararda değilim o halde:))

    Nasıl kalabalık mıydı? Hatunlar çıldırmış mıydı Özloşum? :)) Bursa'da belki o kadar olmaz yine. Kolyen de güzel hepsi güzel kullanışlı parçalar güzel günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablacım ya kimse yoktu kalabalık denemezdi ben gittiğimde.
      Teşekkürler sende ii günlerde kullan bilekliklerini:*

      Sil
  7. Zara deri olan şeylere indirim yapmamış öyle duydum ama ne derece doğru bilmiyorum tabii.

    YanıtlaSil
  8. bileklik ve kolye harikaymış
    iyiki gitmişsin

    YanıtlaSil
  9. acilen foruma inditex grubu bulmalıyımmm:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. bilekliklere bittim! gülegüle kullan canım

    YanıtlaSil
  11. 19 liradan 12 ye inmiş, sen buna mı indirim diyorsun :) pazarda 5 lira bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kendine bile güveni olmadan adsız yorum siz! pazardan almaya devam edin beni ilgilendirmez. bana göre 12 tl gayet makul

      Sil
  12. Takılarına bayıldım diyebilirim bende indirimden bişeyler aldım ozgeayar.blogspot.com bakabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de ıstıyordum bu bıleklıkten ama kalmamıs burada ühüüü
    Güle güle kullan şekerim ;)

    YanıtlaSil
  14. Bileklilerine bayıldım.Süperler.süle güle kullan :)

    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil