3 Ekim 2014 Cuma

Palmolive Duş Jelleri

Watsons tarafından gönderilen Palmolive Body Butter ların yenileri Şeftali Büyüsü ve Kahve Hazzı nı denedim ve yorumlarım sizinle.
Daha önce çikolata tutkusu, vanilya ve çileklisini de severek kullanmıştım zaten. Yeniler bende bir heyecan uyandırmadı değil. Hemen denedim tabi. Ve palmolive eşittir AŞK. Bence kesinlikle duş jelinde 1 numaralar. Bu 2 yeni üründe diğerleri gibi harika bir kokuya sahipler. Banyo yaparken siz dahil tüm banyo harika kokuyor. Bu zamana kadar hala denememiş olan yoktur diye düşünüyorum ama varsa size söyleyebileceğim tek şey gidin Watsons mağazalarından, hangi kokuyu seviyorsanız alın ve deneyin. Uygun fiyatı, büyüklü küçüklü şişeleri ile banyo yapmak artık bir keyif haline dönüşecek.
Benim favorilerimi soracak olursanız çikolata aşığı olarak Çikolata Tutkusu ve Kahve Hazzı tam benlik derim. Meyve kokularını sevenler için de şeftali büyüsü ve çilek rüyası da bulabileceğiniz en iyi kokular;)

2 yorum:

  1. Kahve hazzını çok merak ediyorum hala alamadım. Elimde o kadar çok duş jeli var ki onları bitirmeden almayı da düşünmüyorum. :) Palmolive Body Butterın çilek kokulu olanını kullanıyorum şu an ve aşık oldum diyebilirim, şahane gerçekten :) ama vanilyalı olanın kokusunu pek sevmedim, yani genel olarak vanilya kokulu hiçbir şeyi sevemiyorum ben. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çilek rüyasına bayılıyorum banyodan çıkasıım gelmiyor :))

    YanıtlaSil