29 Eylül 2014 Pazartesi

Foto Magnet ve dahası..


Son dönemde oldukça popüler, fotoğrafları magnet haline getirip buzdolabına vs gibi yerlere yapıştırmak. Sırf bu yüzden buzdolabımı alırken mıknatıslı olmasına dikkat edeceğim:) Çünkü bence mutfakta hoş bir dekor oluyor fotoğraflar. İşte tam da bunun için, buzdolabım için bile dekoratif ürünler alıyorum gördükçe. Anılarla dolu dolu istiyorum o buzdolabı. Fotoğraflarda bunların başın da geliyor tabi. Sevdiklerimizle mutlu anlarımız hep orada, karşınızda.
Foto magnetler çok iyi bir fikir bu konuda. Bende netbaski.com sayesinde sevdiğim fotoğrafları çıkarttım. Ve gördüğünüz gibi büyüklü küçüklü. Boyutu size kalmış. O en büyük olanlar 15x15 cm kocamannn. Hep küçük küçük olanları görmüştüm magnetlerin şimdiye kadar. Bunların boyutları inanılmaz güzel ve net. Büyük ya da küçük olsun, fotoğraf kalitesinde hiçbir değişim yok. Renkler aynı capcanlı.

netbaski.com benim uzun zamandır takip ettiğim ve fotoğraflarımı normal olarak çıkarttığım bir site. Grupanya da sık sık kampanyası oluyor, kaçırmayın derim. Bende bu kampanyalarından yararlanıp şimdiye kadar 2 kere fotoğraf baskısı yaptırdım. Fujifilm kalitesi ve yüksek çözünürlükte fotoğraf baskısı yapıyorlar. Bu yüzden acaba basılan kağıt nasıl? diye sorularınız olmasın. Gayet kaliteli ve sağlam baskılar. 

Fotoğraf baskısı, foto magnet tamam. Peki daha neler mi var? Fotoğraflarınızı canvas tablo bile yaptırabiliyorsunuz. Cm ye göre fiyat değişiyor. Siz tablonuzu hangi boyutlar da isterdiniz?:)
Foto kitap ve hediyelik ürünleri de, özel günlerin kurtarıcısı bence. Ne alayım diye düşünmenize gerek kalmayacak. Hediyelik ürünlerine bir bakın nasıl güzel şeyler var siz görün.

Yani netbaski.com u ben çok sevdim. Ve sizde bilin istedim. Fotoğraflar geri kalan en büyük anımız. Bilgisayarımız da ne kadar olsa da insan eskisi gibi somut olarak görüp dokunmak istiyor. Ki bunun yeri de bir ayrıdır. Tek tek elde bakmak çok daha zevkli.. Bu yüzden fotoğraf baskısında ki adresiniz netbaski olsun;)

XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder