5 Ekim 2014 Pazar

Instagram Günlükleri #43

 Uzun zamandır ayna pozu çekmediğimi farkettim ve bayram alışverişi sırasında Koton kabininden bu hasrete son verdim:)

 Farmasi BB leri denedim ve yorumladım. Yorumlarım instagram hesabımda ki fotoğrafın altında.
 Avon un yeni koleksiyonunda kendime bir ruj aldım. Bu renge benzer binlerce rujum olsa da ambalajın şıklığına dayanamadım.

 Uzun zamandır yapmadığım dizi-kahve ikilisiyle birazcık keyif yaptım. 
(Dizi: Under the Dome)

 #followmeto pozlarımıza bir yenisini daha ekledik. Yer: Bursa Botanik Park

 Günlük makyajımı da paylaşmayı ihmal etmedim. Sık sık olmasa da makyaj paylaşımı yapıyorum.


 Ve bayram indiriminde Gratis ve Watsons tan aldıklarım işte bu kadar. Gördüğünüz gibi ihtiyaç alışverişiydi. Ucuz atlattığım için mutluyum;)

2 yorum: