20 Ekim 2014 Pazartesi

Lukapu: Hikayeni Anlat


Bugün sizlere unutulmaz, farklı bir hediye seçeneği olabilecek Lukapu dan bahsedeceğim.
Lukapu fotoğraflarınızı, hani şu düğünlerde fotoğraf çekiminden sonra fotoğrafçının çiftlere verdiği albümler vardır ya aynı onun gibi bir albüm tasarlamanızı sağlıyor. Tasarlamanızı dedim çünkü tamamen en ufak noktasına kadar sizin elinizden çıkan bir ürün oluyor. Fotoğraflarınızı gönderiyorsunuz onlar albüme koyuyor diye bir şey yok. Sabır ve emek işi biraz. Ama sonuç harika orası kesin. 
Benim lukapumun hazırlanış süreci çok zahmetli oldu. Nişanlım ile ilk tanışmamızdan sırasıyla en sona doğru gitmek istedim. Bu yüzden fotoğraf seçimim çok zorluydu. Her bir sayfaya istediğim fotoğrafları istediğim şekilde yerleştirdim. Bazen araya küçük notlar, tarihler ekledim. Ve ta ta taaammmm! Bizi anlatan harika bir albüm ortaya çıktı.


Gördüğünüz gibi ön ve arka kapaklarına da isterseniz fotoğraf yerleştirebiliyorsunuz. Kitabın kenarına da not eklenmesi çok güzel. 



 Lukapumdan birkaç kare yayımlayabiliyorum sadece. Gerisi özel bize kalsın;)



Ve en son sayfayı güzel bir sonla noktalamak istedim. Ah romantik ben:)

Sizde kendi Lukapunuzu yaratmak istiyorsanız site de ki Lukapunu Yarat bölümüne tıklayın. Ve hemen fotokitapınızı tasarlamaya başlayın. İnanın çok zevkli. Hadi yaratıcılığınızı konuşturma vakti!

Fiyat konusuna gelecek olursak boyutuna göre değişiyor elbette. Şöyle ki:
Büyük Kare Fotokitap 29.5 cm x 29.5 cm - 123 TL
Kare Fotokitap 20 cm x 20 cm - 75 TL
Ceplik Fotokitap 14 cm x 14 cm - 35 TL
*
Dev Fotokitap 29.5 cm x 37.5 cm - 154 TL
Klasik Fotokitap 21 cm x 29.5 cm -  88 TL
Küçük Fotokitap 20 cm x 15.5 cm - 50 TL (Bende ki bu. Ve boyutu çok güzel. Tam hediyelik, tam hatıra olarak saklamalık)

2 yorum:

  1. cnm sana bir ödül yolladım :) daha çok blog tanımak için yapılan bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  2. harikaymıs bayıldım:) tek sorum olacak acaba hangı temayı sectınız?

    YanıtlaSil