16 Ekim 2014 Perşembe

Çeyiz Alışverişim-4

Merhaba
En baştan söylemeliyim ki bu alışverişimlerimin bir videosu olmayacak. Çünkü ürünleri ayrı zamanlarda aldım ve hemen paketleyip kaldırdım. Bu yüzden çeyiz alışverişi videosu isteyenler fotoğraflarla yetinecek ne yazık ki:(
İlk alışverişim Renkli Sipariş ten oldu. Instagram sayesinde keşfettim bu siteyi. Ve hemen siparişi verdim. Çünkü çok güzel şeyler vardı. Zaman kaybedemezdim:) Site de en sevdiğim şeyler renkli kağıt pipetler oldu. Seçim yapmakta zorlandım ve şimdilik 2 çeşidini aldım.Sonra o bardak kavanozlar nasıl güzeller değil mi? Ben bunlarla nasıl güzel sunumlar yapıcam evlendikten sonra takipte kalın;)

Ahhh Madame Coco. Peçete işine de girmiş ve harikalar şeyler ortaya çıkarmış. Bu deseni o kadar çok sevdim ki 2 farklı şekillisini aldım. Diğer çiçekli peçetelerinde de gözüm var elbet ama abartmak istemiyorum. O kadar çok peçetem var ki:D Vücut spreyinin de kokusu mükemmel direkt atın sepetinize.

 Kütahya ya gidip te tabak çanak almadan olmazdı:D Keramika ve Güral porselenden güzel tabaklar aldım kendime.
Saç kurutma makinasında Babyliss i tercih ettim. Neden bilmiyorum. Öyle denk geldi ve aldım. Bildiğimiz saç kurutma makinası işte:) Fiyatı 70 liraydı.

 Bir markafoni alışverişi daha. Seviyorum markafoniyi bu konuda. Güzel fırsatlar oluyor ev mutfak alışverişine dair. Mesela 2 li cupcake şekerlik 15 TL, 4 lü dondurma servis tabağı 15 TL ve cam kesme tahtası 10 TL

 Bursa Anatolium da Cookplus mağazası var sadece. 2 li kupa kaşığını oradan aldım. 12 TL ye.

 Karaca bana göre nevresim takımında en iyi markalardan biri. Benim aldığım nevresim takımının yanında pike hediyeydi ve 100 liraydı. Deseni nasıl da güzel. Aşk yaşıyorum aldığım şeylerle resmen.
Madame Coco da yastıklar indirimdeyken 2 tane alıverdim.

 Bornoz takımı da aradan çıkmış oldu böylece. Normalde bornoz kullanan biri değilim. Ama çeyiz yapıyoruz ya hadi dedim alınsın. Araştırmalarım sonucu n11.com da bunları buldum. Beğendimde. Renkleri çok hoş. Bornozların yanında 2 tane el havlusu ve 2 tane büyük banyo havlusu da var. Tam set yani. Ve fiyatı 90 lira!!!! Çok ucuza denk getirdim. Şimdi bakıyorum 120 olmuş fiyat ama yine iyi bence. 
Çok pahalıya da bornozlar var tabi. Yok bambu yok bu yok şu. Çok para verilecek birşey değil bornoz bence. O yüzden iyice araştırmakta yarar var. 90 liraya aldım diye üstümde eriyip gidecek değil. Yine kurulanmaya yetecek bana. Ki bence dokusu da çok güzel, yumuşacık....

 Paşabahçe mağazalarından aldığım bu pasta tabaklarında bayağıdır gözüm vardı. Gidip gelip bakıyordum ama almıyordum hep nedense. Şeytanın bacağını kırdım birgün ve aldım. Tam benlik nasıl güzel. Yanı taraftaki de mandal seti. Sunumlar için çok şık duruyor ve 3,50 lira. Tabakların tanesi de 12 lira

Bursa da Sönmezin arkasında ev eşyaları satan bir yer var kocaman 3 katlı. Arel Home adında. Çok güzel ve uygun fiyatlı ürünler var. Bursalılar mutlaka bakmalı. Bu şirin çay tabaklarını instagramda satış hesabı olan bir sayfada görüyordum ve almaya niyetliydim ki arel home da bulana kadar. Tanesi 1.50 lira

Şimdilik aldıklarım böyleydi. Çeyiz alışverişimin görmediğiniz, kaçırdığınız kısımlarını merak ediyorsanız TIK TIK!

3 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel çok beğendim canım.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın canım, mutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. peçetelere bittim özlem iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil