10 Ekim 2014 Cuma

Head&Shoulders Şampuan

Watsonstan bayram öncesi güzel bir hediye aldım. 
Açık söylemek gerekirse daha önce Head&Shoulders ürünlerini hiç kullanmadım. İlk kez deneyebileceğim bir ürün olduğu için sevindim bu hediye paketine. Yanında ki Cosmopolitan dergisi de işin artısı oldu. 
Ürüne gelecek olursak. Son zamanlarda havaların soğuması ile beraber ufak ufak saç derimin kurumasıyla birlikte kepek sorunu yaşamaya başlamıştım.Bu yüzden %100 kepeksiz saçlar vadettiği için ayrı bir merak ediyordum bu şampuanı. Kuru ve yıpranmış saçlar için olması da tam bana göreydi. Herşey bana uygundu yani. Ama alacağım sonuç ne olacaktı? 1 hafta kadar düzenli kullandım sadece bu şampuanı. Ve kepek yok! Bu kadar kısa zamanda sonuç verebileceğini tahmin etmezdim. Gerçekten şaşırttı beni. Şimdiye kadar neden alıp denememişim diye sordum kendime. Miss gibi de kalıcı bir kokusu var.
Ben çok çok sevdim. Mutlaka sizde bir şans verin derim. Ürünün fiyatı 12-13 lira.

6 yorum:

  1. güle güle kullan
    benim vazgeçilmez şampuanımdı
    0 kepek ve tutam tutam saç dökülmesi yaptı
    iyi hoş ama eski saçlarımdan eser yok
    şimdi bioblas kullanmaya başladım saçlarım yeni yeni kendine geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin şekilde saç dökülmesi kaynaklanmadı bende. Senin durumun başka birşey yüzünden olmuş olabilir

      Sil
  2. Ben de bu şampuanı kullanmayı düşünüyordum ama saçlarımı sarıya boyadığım için çok yıprandı. Sen de sarışınsın, acaba saçlarını onardı mı, besledi mi, yumuşattı mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm daha çok yeni oldu kullanmaya başlayalı. Ama memnunum kepek sorunum yom ve yumuşaçık saçlarım var.

      Sil
    2. Yumuşacık olması ve kepek olmaması yeterli :) bir deneyeym o zaman, teşekkür ederim.

      Sil
  3. bloğuma davetlisiniz sevgiler :)

    YanıtlaSil