31 Mart 2014 Pazartesi

Instagram Günlükleri #38

 Avon tarafından gönderilen parfüm çok hoş ama kutusu da bir o kadar güzel. Teşekkürler A V O N

 Bu kitabı herkese tavsiye ediyorum. Bir solukta okudum resmen. Fazla da birşey söylemek istemiyorum alın, okuyun!

 Bursa da Gratis yok diye ağlandığım videoların birini izleyen ve bana hediye gönderen btasarım a çok teşekkürler. Benri pamukları denedim sonunda. Çok güzeller. Peki kolyeme ne demeli. Hemen yaz gelsin takayım sürekli. Teşekkürler btasarım.
Btasarım instagram profili: @btasarim

 Bazen yıllar önce izlediğim filmleri tekrar izliyorum. Sevdiğim animasyon filmlerinden wall-e yi de henüz izlemediyseniz bir bakın derim;)

 Kadınlar günün de yaptığı güzel sürpriz paketiyle mikro-gen firmasına teşekkürler. Ürün yorumlarım ilerleyen günlerde blog da olacak.

 Sushi aşkımı bilmeyen kaldı mı? :)

 Blogger dostu watsons kadınlar günü için kocaman bir paket gönderdi. Her bir ürün harika. Teşekkürler Watsons

 Biliyorsunuz çeyiz hazırlığı yapıyorum. Evlilik yoluna girdim. Bu arada annemin gizli tariflerini de yeni defterime yazdım bile. Artık bana emanetler;)

İlkbaharın güzelliği her yerde artık. Şu görüntü bile içten içe mutlu olmaya yetiyor. Güneş sen ne güzel birşeysin(L)

7 yorum:

  1. bende evlilik hazirliklari icindeyim ve bende annemin tarif kitabindan tarifleri calmaktayim

    slm http://beautiful-life-of-t.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok yakışıyorsunuz canım maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar dilerim:) Bu arada lens markan nedir? Sakıncası yoksa öğrenebilir miyim? :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba ; güzel ve mutlu bir beraberlik dilerim Allah tamamına erdirsin, blogunuzu izlemeye aldım , bloglovinden takibe aldım, G+ yaptım bana da beklerim ,
    KOLAY YEMEK TARİFLERİ bloğumun ismi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Maaşallah çok tatlısınız Allah nazarlardan korusun.Bende Bursalıyım ama Bursada yaşamıyorum maalesef:((( Galatasaraylıyım, kitaplara ve gezmeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. This such a Sweet blog! <3

    YanıtlaSil
  7. Following you now with GFC and Bloglovin. Will appreciate if you follow back too!
    xoxo
    http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

    YanıtlaSil