28 Mart 2014 Cuma

HC Hair Care Deneyimi

 Bir süredir deneyip sonuçlarını gördüğüm bu harika ürünlerden bahsetmeden olmazdı. 
Son zamanlarda eminim sizde birçok blog da veya youtube videolarında bu ürünleri ve kullanıcıların olumlu yorumlarını görmüşsünüzdür. Bu yüzden bana pek söz düşmüyor. Çünkü bunlar müthiş!
Youtube videolarımı izleyenler bilir. Bitenler videolarımda saç bakım ürünleri varsa her defasında aynı şeyi söyledim şimdiye kadar. "Bence hepsi aynı, şampuanlar saçı temizlemekten başka, saç kremleri maskelerde yumuşatmaktan başka bir işe yaramıyor" derdim hep. Cidden öyleydi. Özellikle bakım maskeleri söylediği gibi saçta harikalar yaratmıyordu. Hair care bunu yıkmayı başardı. 

 İlk olarak şampuandan bahsedelim.
Tamamen bitkisel müthiş bir koku ve kıvam. Piyasada ki diğer ürünler gibi köpürmüyor. Ama şampuan işini fazlası ile yerine getiren bir ürün. İçeriğinin bitkisel oluşu güven için en önemli unsuru zaten.

 Ve favori ürünüm. Dökülmeden, hızla uzayan saçların çözümü karşınızda. Banyoya girmeden birkaç saat önce saç diplerinize bu mucizevi yağı uygulayın ve bekletin. Güzel kokusu ile bu üründe sizi mest edecektir.

+Boyama, röfle gibi saçı yıpratan bozulmayı onarıyor. 
+Dökülme minimum seviyeye iniyor. 
+Yeni saç oluşumu, saç miktarında artış sağlıyor. 
+Saçın nem dengesini düzenleyerek, kepek oluşumunu engelliyor.

Ürünü haftada 2 gün düzenli olarak kullanmanız yukarıda saydığım etkilerini göstermesi için önemli. 
Ben çok çok memnunum şimdiden. Sizede gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim bir ürün.


 Ovex ise bir saç bakım maskesi. Yoğun kıvamı ile işe yarayacağını ilk dokunuşta hissettiriyor. Ben ovex i, saç boyalarının içinden çıkan yoğun kıvamlı boya sonrası bakım maskeleri vardır ya ona benzetiyorum. Ambalajda da yazdığı gibi zaten, hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi görevini sonuna kadar yerine getiren bir ürün.
Hair care ürünlerine ulaşmak ve satın almak için http://www.sacbakim.com adresini ziyaret etmeniz yeterli;)

5 yorum:

  1. Çok başarılı ürünler gerçekten ben de 2009 dan beri düzenli kullanıyorum ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende bugün saç bakım maskesine başlayacağım. Umarım işe yarar :)

    YanıtlaSil
  3. Bu seti çok merak ediyorum gerçekten bakalım parama kıyarsam kesinlikle denemek istediğim ürünler ...

    YanıtlaSil
  4. Abla Slm gerçek ten yazdiklarin oldumu Abla benimde Yagli ve kepekli saclarim var ve dökülme hepsi var Abla lütfen cevabini bekliyorum bunlarca gerçek ten oldumu ersin 1982.ben@gmail.com adresime cevabini bekliyorum abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm ben daha kullanımın başındayım. Şu an için memnunum evet. Kesin sonuç ürünlerin sonuna doğru belli olur.

      Sil