21 Mart 2014 Cuma

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

 Ürünü ilk olarak instagram paylaşımlarında gördüm sıkça. Birçok blogger bununla ilgili paylaşım yapmıştı. Ama ben es geçmiştim her defasında. Çünkü Bioderma dan çok memnundum. Bununda piyasada ki diğer işe yaramaz makyaj temizleyicilerden olduğunu düşünmüştüm. Sonra watsons indirimi geldi. Baktım 8 lira fiyatı. Alıp denemek istedim. Ve sonuç? 

Bioderma ile arasında fiyat haricinde hiç bir fark görmedim. Eee o zaman neden biodermaya o kadar para vereyim ki? Kendisi artık yeni favorimdir:) Elimde olan Bioderma bittiğinde yenisini almayı hiç mi hiç düşünmüyorum. Garnier ile her konuda harika anlaştık.

Öncelikle ben gözlerim bozuk olduğu için lens kullanan biriyim. Gözlerim oldukça hassas yani. Garnier ile ilk denemem de hiç bir sorun yaşamadım. Yanma, batma olmadı. Temizlemesi de harika. Tüm makyajımı kolaylıkla 1 dakika içerisinde çıkarabiliyorum. Sonrasında yüzümü yıkama hissi uyandırmıyor. Makyaj çıkartmak bir işkenceyken zaten böyle bir ürün bulmuşum hiç vazgeçermiyim bundan sonra:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder