3 Mart 2014 Pazartesi

Cyrene Günlük Cilt Aydınlatıcı + Nemlendirici

Bugün ki ürün inceleme yazımda sizlere Cyrene markasının 2 ürününden biraz bahsedeceğim. Bu inceleme yazısı için belli bir süre bekledim. Ürünleri kullandım ve olumlu olumsuz yönlerini gördüm. Şimdi biraz onlardan konuşalım;) 
İlk olarak Cyrene Günlük Cilt Aydınlatıcı.
Soyucu etkisi sayesinde ciltte ki ölü deriyi temizleyip yaşlanmanın olumsuz etkilerine karşı koymayı vaat ediyor. Cilt tonunun dengelenmesi de özellikleri arasında. 
Paraben içermiyor.
Cyrene yerli bir marka ve hayvanlar üzerinde deney de yapmıyor. Bu yüzden takdire şayan zaten!
Ben ürünü ilk kullandığımda yüzümde kaşıntı yaptı belirli bölgelerde. Bunun dışında bir kızarıklık olmadı ama. Sonra her gün düzenli kullanmaya başladım ve kaşıntı yok oldu. Şimdi tonik gibi kullandığımda cildimde anında etkisini gösteren bir sıkılaşma hissediyorum. Bu çok güzel bir his. Bunun dışında sivilce oluşumuna neden olmadı. O yüzden de kullanmaya devam. Ben sevdim bu ürünü;)

Cyrene nemlendirici de sıra. SPF 15 içeriyor. Cildi güneşten koruyarak nemlendiren bir ürün. Kremsi yapısı ile cilde dağılımı çok hoş. Ve cilt tarafından hemen emiliyor. Yüzünüz de yağlı ve yapışkan bir görüntü oluşmuyor. Okuduğuma göre de 8 saat nemlendirici özelliği varmış.
Benim cildim karma olduğu için bazı bölgelerimde kurumalar var. Bu ürün onlara çok iyi geldi mesela. Kullanmaya devam edeceğim bir krem.

2 yorum:

  1. gözümden kaçmış olabilir ama nereden bulucaz bu ürünü fiyatlar falan ne durumda :)

    YanıtlaSil
  2. nete yazınca hemen çıktı :)) daha önce neden denemedim ki bu arada ürünleri ilk kez gördüm inceliyorum siteyi :))

    YanıtlaSil