24 Mart 2014 Pazartesi

Çeyiz Alışverişim-1

Herkese merhaba
Yeni bir yazı dizisine başlıyorum. Bundan böyle çeyiz hazırlıklarımı, çeyizim için aldığım ürünleri sizlerle paylaşacağım. Benim gibi çeyiz alışverişi yapanlar veya yapacaklar için fikir olabilir. Umarım hoşunuza gider.  
Ben çeyiz alışverişim de sevgili Bal Köpüğü Tasarım blogunun sahibi Merve nin hazırladığı evlilik listesinden yararlanıyorum. Neler alınacağı en ufak noktasına kadar yazıyor. Aldıklarımı işaretliyorum ve diğerlerine geçiyorum. Ve bu bana büyük kolaylık sağlıyor. Size de tavsiye ederim;) Yoksa bir anda her şeyin akla gelmesi imkansız. Bu liste çok işe yarıyor. Teşekkürler Merve:*

Kahvaltı takımım Bernardo dan. Çok içime sinerek aldım. Bir de %50 indirimden alınca tadından yenmedi:) Yaklaşık olarak fiyatı 200 liraydı.

Tabloları çok seviyorum. Muhtemelen evimin her yerinde tablo olacak. Şimdiden birçok tablo aldım bile. Bunlardan biri Poster Tablo dan. Fiyatı: 35 TL
Site de daha çok gözüme kestirdiğim tablolar mevcut. Fiyatları da uygun. İhtiyacınız varsa bir bakın derim.

Yağlık-sirkelik ve tuzluklar. İlk görüşte aşktı bu sete karşı yaşadığım duygu. Benim mutfağım pembe ağırlıklı olacağı için bu tarz ürünler çok göreceksiniz. Sanıyorum Morhipodan Mia Design dan almıştım. Fiyatı: 28 TL
Diğeri ise hem tablo hem askılık. Bir taşta iki kuş yani;) Fiyat: 11 TL

Kupalarım English Home dan. Güzelliklerine söylenecek söz yok. Fiyat: 10 TL
+ Kutularını da dekorasyon amaçlı mutlaka kullanılacak.

Markafoni alışverişim. Queens Kitchen markasına ait ürünlerdi sanıyorum. 
Tavalar: 15
Meyve Sepeti:  17
Bıçaklık: 25
Cupcakeler ise her biri: 15 TL idi.

Plus Canvas tablolarım. Her biri 18 TL

 En arkada ki tablo Özdilekten 5 TL
Pastalı nihale Bernardo 12 , 4lü bardak altlığı 12
Sağdaki bardak D&R 28
Ortada ki bardak Özdilek 10

Şimdilik bu kadar elimde fotoğrafı olan ürünlerim. Bundan sonra aldığım herşeyi fotoğraflayıp bu çeyiz alışverişimlerim serisine devam edeceğim zaman zaman. 
Takipte kalın;)

XOXO

9 yorum:

  1. benimde tüm tabak çanak tencere tava kaşık maşık bernardo'dan :)) ama benim zamanımda bu şirin şeyler yoktu çok güzeller Özlem:) güzel ve mutlu günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Hepsıne bayıldımm! Bunlar boyleyse evının sıklıgını dusunemıyorum masAllah canım Allah mutlu gunlerde kullanmayı nasıp etsin :)

    YanıtlaSil
  3. rengarenk herşey çok güzel kahvaltı takımına bayıldım açıkcası, allah güle güle kullanmayı nasip etsin canım :)

    YanıtlaSil
  4. diğer alışverişleri de bekliyorum :) Hepsini güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. tatlımm hepsine bayıldımmm çok şekerlerrr :) hadi bakalım paylaş aldıklarını da ben de fikir edinmiş olayım ben de başladım ufaktan yan tarafa bişiler atmaya :) özellikle evlilik listelerine bayıldım ya süper fikir işler biraz daha ilerleyince ben de istiyorum bunlardan :D öptümmm :*

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım tatlım :) Harika şeyler almışsın.Bende şu listeden yararlanmaya başlasam iyi olacak çünkü insanın aklına gelmiyor her şey ;)

    YanıtlaSil
  7. Aa bana da çok yardımcı oldu ;) çok teşekkurler diger alisverislerinide merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hersey ne kadar güzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil