8 Nisan 2014 Salı

MİKRO-GEN

 Mikro-gen firmasının bünyesinde bulunan 3 güzel markadan harika 3 farklı üründen bahsedeceğim bugün sizlere. Onun öncesinde ürünleri hediye olarak gönderen mikro-gen e çok teşekkürler.

 İlk olarak acnecinamide markası. Daha öncesinde bu markanın farklı ürünleride denemiştim. Bildiğim ve memnun kaldığım bir markadan denemediğim bu ürününü hemen kullanmaya başladım. Verdiği temizlik hissi diğer ürünlerinde ki gibi harika. + bir sivilcelenme yapmadı bende cildime uydu. Ve günlük temizleyicim olarak yerini aldı.Sivilce sorunu olanlar için önerebileceğim bir marka. Sloganı bile çok hoş değil mi? YÜZÜNÜ GÖSTER

 Blog buluşmamız da hediye olarak verilmişti ve daha önce kullanmıştım revigen şampuan.  Bitkisel şampuanlar benim için her zaman bir adım öndedir. Bu da öyle. Cansız saçların sağlıklı görünmesine, yeni saç oluşumuna ve saç dökülmesine karşı birebir. Takipçilerimden gelen saç bakımı ile ilgili sorulara şampuan önerisi olarak verebileceğim bir marka.

2 bildiğim üründen sonra hiç denemediğim bir marka Vivatinell. Güneş iyice yüzünü gösterene kadar da deneyemeyeceğim:) Ama bu yaz güneşten korunmak için ne kullanıyorsun-kullanacaksın? diye sorarsanız cevabı karşınızda;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder