15 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni arkadaşlıklar

Takipte olanlar bilir 2 hafta önce Bursa Büyükşehir Belediyesinin ücretsiz olarak verdiği kurslara yani BUSMEK e kaydoldum. İngilizce ve Bilgisayar Destekli Muhasebe sınıflarına. Başlamadan önce acaba gitmesem mi? Ortam nasıl olur? gibi sorular yüzünden bayağı kafa yordum. Ama şimdi bu fotoğraflara bakınca gitmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi tekrar anladım. Hayatıma harika 4+1 kişi katıldı. (+1 küçük Zeynep oluyor:)) 
İnsanın kafasına uyan yeni arkadaşlar edinmesi çok kolay birşey değil. Ama bu 4 kişiyle ortamasa dediğimiz masa da buluştuk ve süper bir dostluk kurduk. Uzun zaman sonra ders görmek sıkıcı gelir diye düşünürken şimdi derslere büyük bir hevesle gidiyorum. Kendimi yeniden üniversite de gibi hissediyorum. Ve bu duygu yaşadığım bu dönem için harika oldu. Özlemişim dersleri, sınavları, ders aralarını.. Hayatıma yeni birşeyler katıyorum, yeni şeyler öğreniyorum kendimi geliştiriyorum.. Ve kesinlikle bu tarz kursları herkese tavsiye ediyorum. Hocalarımız, ders anlatımları mükemmel. Ücretsiz kurs ne öğrenilebilir diye düşünmeyin. İnanın bana deniyorum ve görüyorum ki hayal ettiğinizden fazlası var.
Biz sınıfın 3 sarışınıyız:) Hocamız şu an her ne kadar isimlerimizi karıştırıyor olsa da biz halimizden memnunuz;) No problem:)
Hilal'in kızı Zeynep ❤
Mehtap'ın doğum gününüde kutlamayı unutmadık küçükte olsa;) Tekrar mutlu yıllar tatlım ❤

Ve hayatıma dahil olan Hilal, Aylin, Hande, Mehtap iyi ki tanışmışız, iyi ki varsınız..

6 yorum:

  1. Yeni arkadaşlıklar edinmek çok güzel, özellikle kalıcı da oluyorsa en güzeli :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel belliki çok güzel bir gün geçirmişsiniz.Umarım arkadaşlığınız uzun soluklu olur.Bu arada bloguma da beklerim.ünlü markaları uygun fiyata bulabilirsin

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bu tür ortamları görünce birşeylere başlayasım geliyor=)

    esra betül

    YanıtlaSil
  4. ne güzel senin adina sevindim Prensesin Masalina beklerim gelirsen sevinirim

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  5. busmek'in geçen dönem bende ingilizce, web tasarım kurslarına falan gitmiştim. kesinlikle, "Ücretsiz kurs ne öğrenilebilir diye düşünmeyin" lafına katılıyorum. hiçbir farkı yok, hatta daha bile güzel bir eğitim ;)

    YanıtlaSil
  6. üniversitede hangi bölümü okumuştunz acaba?

    YanıtlaSil