2 Ekim 2012 Salı

Eski gazete sayfaları sergisi

Geçen günlerde annemle alışveriş esnasında tesadüfen Anatolium AVM de ki bu sergiye denk geldik tam da son gününde.
Tek kelime ile bayıldım. O dönemlerde yaşamıyordum daha tamam ama eski şeylere ilgim epeyce fazla. Bu sergi de onlardan biri oldu. O zamanlarda ait haberleri okumak çok güzeldi. Bende takipçilerim bunu kaçırmasın diyerekten cep telefonumla hemen birkaç fotoğraf çekiverdim.(Fotoğraf kalitesi düşüktür, üzgünüm. Her an koskocaman fotoğraf makinamı yanımda taşıyamıyorum çünkü) Bu kısa ara nottan sonra size iyi seyirler iyi okumalar diliyorum.

3 yorum:

  1. günaydın !! gerçekten de muhteşemmişş!!

    YanıtlaSil
  2. ayy insanın içi bir hoş oluyor bunları gördükçe,hala nebahat favorim:)

    YanıtlaSil
  3. aaaa muhteşem bir sergiymiş buuu :)
    ne güzel denk gelmişşşş:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil