4 Ekim 2012 Perşembe

Instagram Günlükleri #14

Geçtiğimiz haftaların bir özeti aslında intagram günlükleri ve benim de yapmayı en çok sevdiğim postlardan biri. Umarım sizde günlüklerimi takip etmekten mutlusunuzdur;) Bütün fotoğrafları eklemiyorum buraya. Daha fazlasını görmek için instagram da @modaliza adıyla takibe alabilirsiniz beni.
Son zamanlarda ki zımba ve kurukafa modasını bilmeyen yoktur herhalde. Herşeyde olduğu gibi kurukafa bileklik modellerinde de harika. Bu da onlardan biri. Tesadüfen hiç ummadığım bir yerde karşıma çıktı. De Facto!! Ve fiyatı yanılmıyorsam 17 TL civarıydı. Gold olanı da mevcut. Ve diğer bileklik modelleri de süper. Mutlaka de facto ya bakın derim. Çünkü bazen hiç ummadığımız yerlerde harika parçalar karşımıza çıkabiliyor.
Renkli gözlü bebeklere karşı aşırı bir zaafım var benimmm❤
 
Çikolatasız yaşayamam diyenlerden biri olarak favorim tabi ki toblerone. En küçük boyu bile beni musmutlu etmeye yetiyor.
 

3 yorum:

  1. :) bende renklı bebıklerı cok severım ayrıca son resmını cok begenenlerdenım:)

    YanıtlaSil
  2. İlk resimdeki saç şeklini çok beğendim =) ah bebişlerin hepsi tatlı o zaaf bende de var

    YanıtlaSil
  3. ilk resmine bayıldım çok şirin

    YanıtlaSil