17 Ekim 2012 Çarşamba

Haftasonu: Botanik Park

Pazar gün ki havanın ne kadar muhteşem olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Ve bizde kızlarla bunu kaçırmadık ve kahvaltı için soluğu Bursa Botanik Park ta aldık. Aldık kıymalı böreklerimizi, meyve sularımızı oturduk bir banka yedik içtik çok eğlendik. Bursada bir pazar günü yapılacaklar listesinde üst sıralarda yer alan botanikte kahvaltı fikrini havalar soğumadan gerçekleştirdik ona seviniyorum.
Botanik park a gidilirde bisiklet kiralanmadan olmaz. O kadar geniş alanı ancak bisikletlerle rahatça gezebilirsiniz. Saatlik ücreti de sadece 5 TL. Çiftler için 2li bisiklette bulunur, bilginize;)
Böyle güzel bir hava bir daha yaşarmıyız bilmiyorum:( Bu günleri çok arıcaz bununda farkındayım. Şu kış geçsin bitsin hemen, ben mayıs doğumluyum yaz insanıyım:)) Yağmur, hele ki kar hiç bana göre değil! Şimdiden yazı özledimmmmm

İyi Haftalar...

3 yorum:

  1. ben de kamuflaj istiyoruuummm :)) bi de bu güzel, güneşli, sıcak günler hiç bitmesin istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben siteni bir ay önce keşfettim çok güzel bir siten var sakın yazı yazmayı bırakma :) Ben de Bursa'da oturuyorum ama hiçbir yeri bilmiyorum daha ilk senem böyle gezilecek yerleri falan yazman çok hoş :)

    YanıtlaSil
  3. bir istanbullu olarak sevdiğim bir şehir bursa özellikle koza han

    esra betül

    YanıtlaSil