22 Ekim 2012 Pazartesi

Instagram Günlükleri #15

Kuzenlerimle birlikte temizleyip, yaptığımız karides güveç sanırım ilk defa bu kadar çok uğraştığımız için nefis oldu. Ama ben uzunca bir süre karides yiyemiycem sanırım. O akşam biz bayağı bir abarttık ta yemek işini:))
Özsüt ün pastalarına elbette ki laf yok
Topuklu giyemediğim için düz taban spor ayakkabılar benim için vazgeçilmezler. Converse devamlı kullanıyorum ve hep beyaz renk almaya devam o bir klasik hiç değişmez:) Bu sefer ayrıca Vans marka spor ayakkabı da aldım ilk defa. Sezon rengi bordo olması elbette ki almamda en büyük etken!
Yeni bilekliklerim De Facto dan. Hiç düşünmediğiniz bir marka da böyle güzel ciciler bulabilmeniz mümkün. O yüzden sizde benim gibi, zamanınız varsa tüm mağazaları bir bir dolaşın;)
Doğadan çay, bu muhteşem ahşap beyaz kutusuyla beni benden aldı. Beyaz çay  denemediyseniz mutlaka tadına bir bakın❤modaliza dediydi dersiniz:) ha-ri-ka! Doğadan'a bu güzel hediyeleri içinde ayrıca teşekkürler...

6 yorum:

  1. bu aralar defactoya bakın dıyen 3. kişisin tatlım çok hoş bileklikler sanırım bi an önce bulucam bi mağaza:)
    karides güveç için merak halindeyim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Doğadan'ın çaylarını ben de cok severim :)

    bu arada karides güvec delisiyimdir nefis görünüyor

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ayakkabılarını iyi günlerde kullan=)

    Ben de Vans'in aynı rengini 1 aydır her yerde aramaktayım ama bir türlü bulamadım. Sen nerden aldın acaba, paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
  4. canım gözler muhteşem çıkmış maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Yaa bayılıyorum bu siteye ve zevkine :) Bir de kombinlerle ilgili şeyler de paylaşır mısın geçen seneki gibi onlar da çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle mutlu bayramlar! Karides güvece ağzımın suları aktı, nefis görnüyor. Beyaz çayın faydalarını duymuştum ama denemedim hiç, tavsiyen üzerine alacağım hemen :)

    Bayram hediyesi için blogumda çekilişe beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil