5 Eylül 2012 Çarşamba

ZARA Sonbahar Ayakkabıları ve Fiyatları

 Şöyle bir bakıyorumda bazı ayakkabılar ne kadar çirkinnnnnler ama satış fiyatları sanki çok çok güzel birşeymiş gibi. Birkaç model dışında beğendiğim birşey yok. Siyah zımbalı botlar favorim. Almadan olmaz. Bunun dışında dolgu topuklarda güzel ama ben topuklu giyemediğim için pek es geçiyorum. Alınacaklar listemde kesinlikle zımbalı siyah bir bot var. Bu zaradan mı olur başka bir yerden mi bunu zaman göstericek...
Sizin beğendiğiniz hangi fiyat grubuna dahil? ;)

5 yorum:

  1. evet bende ilk baştaki ayakkabıları sevdim

    YanıtlaSil
  2. 2.fotoğraftaki siyah topuklu ayakkabının topuk detayına bayılıyorum, hem fiyatı da çok iyi :)

    http://fahriyetugbas.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. İlk resimdeki zımbalıları aldım bile bloguma koydum çok harikalar hemen alın derim :))))

    YanıtlaSil
  4. çok para lazım bize çoook =) zara sanırım sonbaharda hep rock chick lere çalışmış =))

    YanıtlaSil
  5. çok katılıyorum ne yazıkkı ne kadar güzel olursa olsunlar ben zaranın kalıplarında pek rahat edemediğim için ayakkabıda alamıyorum:(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil