19 Eylül 2012 Çarşamba

Girls Meeting!

 Dün blog yazmanın bana kazandırdığı 2 insanla harika bir gün daha geçirdik. Ezgi (Fashionista),  takipçimiz Zeynep ve fotoğrafları çeken ama hiç bir foto da olmayan Elif ile bulvarın tadını çıkardık. Önce Demo da karnımızı doyurup sonrasında Leman Kültür de günü tamamladık. Yağan yağmur da miss gibi keyfimizi yaptık.
Fakat işin kötü bir yanı vardı. Ezgi okulu için Ankaraya döndü bugün. Bir daha ya bayramda ya da yılbaşında görüşebileceğiz. Olsun artık deyip geride benimle kalanlara bakıcaz artık yapıcak birşey yok:D sizi seviyorum kızlar:*

2 yorum:

  1. canımm ne kadar guzel bı bulusma olmus! ben de cok sevıoyorum blogger arkadaslarımla bulusmayı!
    ne guzel yapmıssınız, sevgiler! kocaman optum

    YanıtlaSil
  2. blog yazmanın en güzel yanlarından biri de bu sanırım ...harika olmuş..sevgiler

    YanıtlaSil