6 Eylül 2012 Perşembe

Morhipo Alışverişim

Yazın yavaş yavaş bittiği bugünlerde dayanamayıp, gelecek yıl için indirimden 2 tane sandalet kaptım. Beyaz olan istediğim gibi durmadı ama siyaha bayıldım! 
Bunun yanında soğukları da düşünmedim değil:) Pieces indiriminden bir tane snood edindim kendime. Bu kış bol bol takmayı düşünüyorum. Yumuşacık sıcacık harika birşey.

Bu arada morhipo sanırım en sevdiğim alışveriş sitesi. Çünkü farklı markalardan alışveriş yapsanız bile hepsi için tek bir kargo ücreti ödüyorsunuz. Bunu seviyorum;) Teşekkürler....

11 yorum:

  1. Canım sandaletlere bayıldım! :) Çok güzeller:) Uzun zamandır bende snood istiyordum ama bir kez eBay'dan sip vermiştim çok da istediğim gibi çıkmadı :/ Nasıl durduğunu merak ettim bunun,foto bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım harika duruyor snood tam istediğim gibi;) sana özel takıp whatsappten atıcam foto beklemede kal:D

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini, ben en çok beyaz sandaleti sevdim :) Morhipo'yu da seviyorum bu arada, tabii ki :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsi çok güzeller..

    YanıtlaSil
  4. Çok şık parçalar almışsın canım, güzel kombinlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cnm, çok cici sandaletler :) Benim de bloguma uğrarsan çok sevinirim :)

    http://jadorefashionlove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan harika şeyler almıssın :)

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullan tatlım hepsini şuan gidiyormuş gibi görünsede yine gelicek yaz :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil