1 Eylül 2012 Cumartesi

Camouflage Trend


Kamuflaj 2012 sonbaharına damgasını vuracak trendlerden biri. Şimdiden birçok marka da kamuflaj desenleri görmeye başladık bile. Özellikle ceketler oldukça güzel. Ki ben hemen, bildiğiniz gibi Zara dan kendime birtane edindim bile. Zara dışında Pull&Bear, Bershka, Topshop,Stradivarius gibi markalarda kamuflaj desenlerine rastlamanız mümkün. Eylül ayı ile beraber sonbahar mevsimine girdiğimiz bugün sizde çok geçmeden kendinize birkaç parça kamuflaj desenleri olan birşeyler alın derim;) Sonbahar mevsimi bununla geçicek;) 

p.s: kamuflaj nasıl kombinlenir? yazısı için de takipte kalın:*xoxo
  


2 yorum:

  1. benim hala gözüm pek alışamadı bu kamuflaja sanırım geçen sene nişanlım askerdi bol bol gördüm içim şişti gözüm doydu :)


    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben sadece bunların ceket versiyonlarını seviyorum :))

    YanıtlaSil