11 Eylül 2012 Salı

H&M Fall Winter 2012 Accessories



9 yorum:

  1. Bunlar süper http://moddayse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. koleksiyon muhteşem hele benim gibi takı sever biri için :) keşke denk getirebilsem :(



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. beeennnn geeldiiiiiimmmmmmm:))))
    kuşum bunlara bittim bittim ben ama nerden temin edebilirizkiiii:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm hoşgeldinnnn... bursa da hm yok istanbul da da hemen tükenir zaten kalmaz bize:((

      Sil
  4. aman allahımmm şekerim bunlar napmmıış boole! Harıka olmus yahuu! bayıldımm hepsıne hem de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serapçım bende öylee yaaa cok beğendim hepsi ayrııı tarz ayrı güzel

      Sil
  5. maalesef en dandik ürünler TR'de satılıyor...İstanbul bir derece daha iyi ama Ankara'ya falan hiçbirşey gelmiyor...

    YanıtlaSil
  6. harika bayıldım bunlara H&M koşuyorum

    YanıtlaSil
  7. Hepsi mükemmel ;)
    Bayıldım ;)

    YanıtlaSil