Maybelline New York 13 Eylül Fashion Night Out etkinliğinde Bağdat
caddesinde en çok trafik yaratan alana sahipti. Lanse ettiği BB krem ve
Feather Look maskara tanıtımlarına yoğunlaşarak katılımcılara ürünlerin
Maybelline Make up artistleri tarafından uygulanmasını sağladı. Aktivite
öncesinde https://www.facebook.com/maybellinenyturkiye adresinden
duyuru yaparak, kendilerine mail atan 30 kişiye ücretsiz makyaj uygulama
şansı sunan markanın make up artistleri, gece boyunca 250’den fazla
kişiye makyaj uygulaması yaptı.
New York’un hızlı yaşamından ilham alarak birkaç dokunuşla farklılık
yaratacak makyaj uygulamalarında bulunan make up artistleri, o gece
birçok kadının kendisini çok daha güzel hissetmesini sağladı.
BB
krem ile maske gibi bir görünüm oluşmadan tenindeki kusurları kapatarak
taze bir görünüme sahip olan her yaştan katılımcı, ürünün satışa
sunulacağı zamanı sordu. Maybelline New York’un 4 farklı renk seçeneği
sunan ve 8 farklı özelliği ile bir kadının tenine dair istediği her şeyi
bir arada sunan Dream Fresh BB krem Eylül ayı içinde satışa sunulmuş
olacak.
Maskara denince kadınların ilk aklına gelen markalardan biri olarak
Maybelline New York “Kuş tüyü gibi yumuşak” sloganıyla çıkardığı jel
köpük teknolojisine sahip maskarası Feather Look’un yumuşaklığını
hissettirmek için Bağdat Caddesi’ndeki alanına büyük ve yumuşacık kuş
kanadı getirmişti. Binlerce insanın Maybelline New York Feather Look
kanadının önünde çektirdiği fotograflar gece boyunca Facebook’ta en çok
paylaşılanlar arasındaydı. Ürünün üstünde bulunan yeşil kuş tüyü
sembolünden ilham alınarak oluşturulan kuş kanadı genç-yaşlı,
kadın-erkek herkesin ilgi odağı olarak, kanat ile fotograf çektirmek
isteyenler tarafından kuyruklar oluşmasına sebep oldu.
Maybelline New York dikkat çeken uygulamalarıyla Bağdat cadde’sindeki
Fashion Night out aktivitesinin en ilgi gören markalarından biriydi.
*Basın bültenidir.
çok güzel bir paylaşım olmuş.
YanıtlaSilhttp://crotchetime.blogspot.com