24 Kasım 2011 Perşembe

Zara da Neler Var?




10 yorum:

  1. İndirimi 8 gözle falan bekliyorum canım :))

    YanıtlaSil
  2. Siyah sarı gömlek favorim oldu!

    YanıtlaSil
  3. Valla Zara’da çooook şey var Liza’cım :) ne zaman gitsem 1-2 parça alırken buluyorum kendimi, asimetrik desenli etek ve transparan bebe yaka gömlek favorim canım ;)

    YanıtlaSil
  4. o tül kahve eteği almalıyım tam aradıgım etek:)

    YanıtlaSil
  5. boy friend jean arıyodum ben de fiyatı n kdr acaba

    YanıtlaSil
  6. galiba sarı ekoseli gömleği aşırı beğendim

    YanıtlaSil
  7. hepside birbirinden güzel bence bunlar dolabıma koymak ve her gün bir tanesini giymek isterdim :)

    YanıtlaSil
  8. ben gecen sezon ındırımınde sunu anladım, sabah acılır acılmaz gıtmek gerekiyor, hiç birşey kalmıyor çünkü. bu arada lacivert kolları beyaz atlı şifon gömleği aldım. çok şirin duruyor sizlere de tavsiye edebilirim.

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    bloguma beklerim...

    YanıtlaSil