26 Kasım 2011 Cumartesi

Trend : Bebe Yaka



Yurt dışında da Peter Pan olarak anılsa da ülkemizde daha çok bebe yaka olarak bilinen yakalar... Özellikle üniforma akimini tamamlayarak, siyah önlük-beyaz yaka kombinasyonunu hatırlatan bebe yakalar oldukça popüler!Ve benim de son zamanlarda bayıldığım bir trend kendileri.

Hem hanım hanımcık,hemde vintage bir görünüm elde etmek isteyenler bebe yaka model elbiseleri,kazakları kaçırmasınlar derim. 

Bunun dışında ayrı olarak da her elbisenizle kombinleyebileceğiniz kolye yakalar da mevcut.Bunları topshop,koton gibi mağazalarda bulmak mümkün.Bunlar daha çok boncuk işlemeli,keçeden yapılmış süslü yakalıklar.Düz bir gömleği ya da elbiseyi bunlarla hareketlendirmek mümkün.



Chanel, Louis Vuitton ve DKNY gibi ünlü markalar da koleksiyonlarında bebe yakalarda oldukça yer vermiş. Bunun dışında birçok ünlü de bebe yaka modasını yakın takipte gibi gözüküyor;)

8 yorum:

  1. bu yıl coştu bu yakalar :)
    keşke sempattik bir gözle görebilseydim :S

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir analiz olmus, ellerine saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bebe yakanın bu kadar trend olduğunu bilmiyordum ama çok güzel her biri olsa da giysek :D

    YanıtlaSil
  4. I love this sweet baby collar. They are absolutely trendy and all outfit you show are really nice.

    YanıtlaSil
  5. bebe yakayı çok seviyorum ama tam olarak güzel bir parça bulamadım. Senin bu kombin önerileri çok güzel olmuş ama

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ugg'lara önyargı olsada yakısana cok yakısıyor.BÖ'de basarılar

    YanıtlaSil
  7. bebe yakalara aşığım...

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  8. çok seviyorum bebe yakayı:)çocukluğuma geri dönmek gibi:))
    sevgiler

    YanıtlaSil