12 Kasım 2011 Cumartesi

Modaliza The Magger da;)




2 aydır The Magger a baglı The Femme dergisinde yazıyorum. Bu ay 4 sayfasını bana ayırdıkları için çok tşk ederim öncelikle.
Dergi hakkında biraz bilgi vermek gerekirse digital online okunabilen bir dergi The Femme. Kadın,moda son trendler ile ilgili herşey bu derginin içinde. Bunun dışında bünyesinde TheMet,TheMagger ve TheSpot adında 3 dergi daha yer almakta. Bu dergilerde konusuna,beğenilere göre gruplandırılmış.İstersen erkek modası isterseniz magazin ve fotoğraf çekimleri var.Seçip okumak size kalmış;)

The Magger için TIK TIK !

Benim yazılarım için BURAYA ;)


6 yorum:

  1. yaa ne güzel işler yapıyorsunuz sizler öylee :))

    YanıtlaSil
  2. harikasın canım beniimmm,gurur duyduummm...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, tebrıkler :)

    Çekilişim var, beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Harika, tebrik ederim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim ve başarılarının katlanarak devam etmesi dileğiyle..
    Dergiyi ilk defa öğreniyorum açıkçası, keşinlikle güzel bir dergi olduğunu düşünüyorum. Ben de seni kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler tatlım! harika bir haber bu :)) özenle hazırladığın dosyaların böylesine güzel bir yayında yer almasına çok çok sevindim! ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil