24 Kasım 2011 Perşembe

7 Ölümcül Günah



Kitap okumaya aşık olan ben kütüphaneme 7 tane daha eklemiş bulunmaktayım.  Ne zamandır almak istiyordum,sonunda elime geçtiler. Daha 1. kitap olan Şehveti okumaya başladım ve çok da beğendim. Tam benim sevdiğim tarz. Şu an için çok iyi gidiyor,bakalım diğer kitaplar da neler olacak.
Seri oldukları için birbirine bağlantılı bir grup arkadaşın yaşadıklarını anlatıyor. Okumamak için kendimi zor tutuyorum desem yeridir. Maalesef bir kitaba başladığında kendimi çok kaptırıyorum ve hemen okuuyup bitirmek gibi bir niyetim oluyor.Bunda da böyle,ama şu anlık yavaş yavaş sindirerek okuma niyetindeyim;)

ŞEHVET,KISKANÇLIK,KİBİR,ÖFKE,TEMBELLİK,OBUR,HIRS.

Sizin günahlarınız neler?



14 yorum:

  1. ilk şehveti okuman cok sehvetli bi hareket olmus :P Guzel blog! BÖ'de basarılar

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  2. Canım çok iyi seçim yapmışsın ben geçen hafta 3 arkadaşımla aldım birini bitiren sırayla diğerine verdi hem daha ucuza geldi hem 3 kişi faydalandık bence de sindire sindire oku ben vize var diye 3 akşamda bitirmiştim :/ :)))

    YanıtlaSil
  3. 3 KİŞİ NASIL PAYLAŞTINIZ SONRA O KİTAPLARI @NASLİ YAA BEN KİTABI OKUMAYA VERİRİKEN BİLE İÇİM GİDİYO:p DEDEKTİF GİBİ İZİNİ SÜRÜYORUM. BEN OKUDUM HEPSİNİ BAYA OLDU ÇIKALI KİTAPLAR BUNLARI ORJİNAL ALMIŞTIM AMA EN HESAPLISI KORSAN KİMSE KORSANA HAYIR DEMESİN YAKARIM:):):)

    YanıtlaSil
  4. En büyük günahım alışveriş sanırım :p buna duyduğum his şehvete girebilirse günahım budur :P hehe

    YanıtlaSil
  5. arya bende hiç paylaşamam ya kitaplarım bnm için çok özel:) ben bunları D&R dan aldım korsan ve tanesi 4 tl ye. ara sıra uygun kitap bulmak mümkün hemde orjinal;) arada bak bence

    YanıtlaSil
  6. kitaplar ilgimi cekti bende okumak isterim.Acaba biraz daha detaili anlatman mümkünmü??

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çok merak ettim, iş çıkışı hemen D&R yapıcam!

    YanıtlaSil
  8. guzelgul ne yazık ki bende daha yeni aldım ve ilk kitabı okuyorum,o yüzden daha kitap hakkında detaylı bilgi vermem mümkün değil:(

    nilgün bence de alınası bunlar 4 tl cik hemde;)

    YanıtlaSil
  9. canım benimm yaa aynıyız var yaa,ben de sabaha kadar bırakamayıp okuduğumu,sahilden eve yürürken kitap okuduğumu bilirim,deliye bağlarım yanii:)
    bunları da merak ettim,bnm günahım yeniye karşı şehvet,veee bir dee ani parlarım bir dee sabırsızııımm:)kitaplar harici günahlarım bunlar hehee :)

    YanıtlaSil
  10. çok merak ediyodum bende, tüyapta deX'te 4 tl'ye görünce alıverdim yedisinide :) normalde biri 14 tl imiş. ben baya iyi aldım.

    YanıtlaSil
  11. çok merak ettim şimdi. bende kitaplarımı kimseyle paylaşamam :) birde başkasından alıp okuyup vermeyi sevmem. okuduğum herşey kütüphanemde dursun isterim :)))

    yalnız bu seri bana brad pitt ve morgan freemanın oynadığı SEVEN filminin konusunu anımsattı.. bu yedi günahı işleyenleri öldürüyodu katill :))

    YanıtlaSil
  12. Ben hirsini kontrol edemeyenlerdenim. Ilk onu okusam iyi olacak :) Birde kitap paylasanlara hayran kaliyorum, benim icin kitaplarim hazinem gibi kimselere veremiyorum. Tek cocukta diilim nie bole oldum bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Öfke ve oburluk :) çok yiyorum ama kilo da alamıyorum :P

    Aynen bende bir kitaba başlayınca hemen bitsin sonunu öğreneyim istiyorum :P

    YanıtlaSil
  14. tembellik ve oburluk sanırım :D başka yok heheh

    YanıtlaSil